Custom Edition Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Vel er det noen her som har testett bilen før og etter dekk skift skikkelig ?! jeg fikk min i 215 på en sperra vei, men etter dekk skift (skjev spissing ) fikk jeg bare 180 på samme sted..Hele bilen fløtes ut som en 318 !! Stinka big.. satt tilbake orginal dekk og voila,., bilen gikk like bra Nå venter jeg bare på løn, så blir det forstillings kontroll og justering av camber , tenker jeg ikke merker så mye da camber`n får du ikke justert..eneste måten og justere den på er i tilfelle om du har høydejusterbart senkesett og hever den..da vil camber`n rette seg deretter..var inne på fredag og tok en kontroll og fikk det innom kravene,men har ikke merka noe problem før da,men måtte liksom for og få det i vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Har ikkje HR kommet med noen nye pattenterte Camberskruer som gjør at du skal kunne justere camberen og..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Har ikkje HR kommet med noen nye pattenterte Camberskruer som gjør at du skal kunne justere camberen og..? De har en noe begrenset vognliste. Les her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå