Gå til innhold

Godkjennelse av eksos og felger.....


Kimkim
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm, det var merkelig..det pleier da å gjøre det..? Kanskje det varierer fra sett til sett..? Men hvis felgene/dekkene ikke stikker utenfor skjermene, og de ikke subber, og sporvidde og rulleomkrets er innenfor det som er lovlig på bilen, så skal det nok gå greit likevel..med mindre du treffer på en drittsekk hos biltilsynet da..de finnes jo..heh..

Hehe, jeg vet! Men de stikker ikke utenfor, de subber ikke og det står på Breyton sine hjemmesider at det er de felgene jeg skal ha på bilen min. Kan jo alltids printe ut det som står på siden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg vet! Men de stikker ikke utenfor, de subber ikke og det står på Breyton sine hjemmesider at det er de felgene jeg skal ha på bilen min. Kan jo alltids printe ut det som står på siden deres.

Send en mail til Breyton. Henvis til dimensjonen som er på hjulene dine (innpress, bredde, dekkbredde o.s.v) skriv at bilen er senket og spør om dette er godkjent. Hvis svaret er positivt ville jeg tatt en utskrift av mailen og lagt sammen med vognkortet. Blir du stoppet viser du bare dette. Bør holde i lange baner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg vet! Men de stikker ikke utenfor, de subber ikke og det står på Breyton sine hjemmesider at det er de felgene jeg skal ha på bilen min. Kan jo alltids printe ut det som står på siden deres.

Send en mail til Breyton. Henvis til dimensjonen som er på hjulene dine (innpress, bredde, dekkbredde o.s.v) skriv at bilen er senket og spør om dette er godkjent. Hvis svaret er positivt ville jeg tatt en utskrift av mailen og lagt sammen med vognkortet. Blir du stoppet viser du bare dette. Bør holde i lange baner.

Vognkort ja.. Hadde jeg enda hatt det. Leverte inn skiltene mine i oktober og må ha den eu godkjent før jeg får de igjen. Måtte da igjen ha senkesettet og felgene i vognkortet. Men, skal sende en mail jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...