|Hitman Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Har Apex på min og. Ble skuffa på stivheten. Men det gir jo mer igjen på komfort da. Er jo aldri på bane uansett |Hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Her er to stk bilder av min me apex senkesett. Sorry om bildene er store. .aner ikke hvordan jeg forminsker de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet April 18, 2005 Forfatter Share Skrevet April 18, 2005 Så veldig bra ut det, passe perfekt senking. Hvor store dekk har du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Jeg har 225/45-17 dekk på.. subber ikke me 5 i engang.. veldig fornøyd til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet April 18, 2005 Forfatter Share Skrevet April 18, 2005 Høres greit ut det ja. Hva slags dempere fulgte med? Gass gass gass? Hva med denne manglende stivheten som noen i tråden påpeker? Skal ikke kjøre på bane selv, så LITT komfort er jo forsåvidt bare bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Tror det settet er på kampanje til 3.998,- Står i kampanjekatalogen til GS at de har senkesett m/dempere fra 3.998,- og oppover. Så, da er nok Apex til den prisen. Men kanskje du allerede visste det. Jaja, sier det uansett Og med BMWCCN-rabatt i tillegg, blir dette under 3.600,-! Det er ganske billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Høres greit ut det ja. Hva slags dempere fulgte med? Gass gass gass? Hva med denne manglende stivheten som noen i tråden påpeker? Skal ikke kjøre på bane selv, så LITT komfort er jo forsåvidt bare bra.. er litt komfortalbelt men er digg å kjøre me å synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå