Gå til innhold

gs er svindyre!!!


Pauls1
 Share

Anbefalte innlegg

satt og skulle bestille noen deler hos gs i stad, og tenkte for morroskyld jeg skulle sammenligne prisene med motortechnik sine..

da fikk jeg bakoversveis assa!!!

akkurat samme delene (samme delenr.) ble over 30% billigere hos motortechnik. så jeg kommer ikke til å bruke gs mere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også.. :roll:

Kan du gi meg en direkte sammenlikning på ting som det er så stor prisforskjell på GS kontra Motortechnik?

Sikker på at du ikke så prisene i den danske delekatalogen?

I danske kroner altså? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtdemperlager bak E-34 (M-T kr 140,00+mva / gs kr232.50)

Støttestag fram E-28,E-36,E-34,E-32,(M3 E-30)(M-T kr140+mva/gs kr276.25)

skal ha 2 av hver av disse delene.

så pris hos M-T blir 700,- NORSKE kroner inkl mva. pris gs blir 1017,50,-inkl mva

så dær er beviset ditt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her må vi bare få et par ting på plass.

det er mange fabrikater på slitedeler.

det er mange fabrikater på ei gryte eller en kaffitrakter.

nå har eg kjent gs bildeler en stund og er i samme bås med samme priser som dei.

eg vet og hvor stor forskjel det kan være på slitedeler til biler.

var med gs bildeler til tyskland på bilmessa og fikk se jonny hos gs fohandle med dei forskjellige firmane det vi er opptatt av er at det skal være kvalitet på slitedeler siden vi leverer mye til bilverksted og vi har prøvd flere merker og det er veldig stor kvalitetforsjell på produktene som er på markedet gs har prøvd seg fram med billig ting og sluttet med det på grunn av alt for mye reklamasjon og dårlig tilbakemelding på disse produkter uten at vi skal begynne og nevne navn på noen av fabrikatene.

det er som dei fleste kjenner til du får det du betaler for.

men nå kjenner eg ikke til produktet som her er samenlignet med men vet viss vi skulle selge disse produktene 30% billigere ja da hadde dei ikke hatt penger til og annonsere med he he he

:kose: måtte bare svare det er ikke personligt ment til noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ødela bunnpannen på min E34 535i med M30 motor...

Brukte ein hel dag på å ringe å få tak i ny, og alle jeg snakket med skulle ha minimum 4500 + mva for ei ny... Gs hadde ei brukt til kr 2800 + mva..

Ringte til motortechnik.. Han sa han kunne få tak i en for kroner 906 inkl mva...

Motortechnik ringte meg opp igjen senere på dagen, og varen kom 4 dager senere.. Utmerket service..

Vennene mine sier at GS er bra.. Men tror GS tar litt betalt for at de er GS.. Siden de har så godt rykte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sjekket en del priser og d er ikke så utrolig mye som er billigere hos motortecnik d er noen få deler og jeg har vært litt plaget med levering fra motor.t. før jeg så da betaler jeg heller litt for go service. jeg handler da forsovidt bare hos os bildeler i stavanger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Kjell Rune.

Ser i din profil at du bor i Molde, ligger ikke GS like ved? Går det ikke ann for "dere lokale" å handle direkte med dem? Min erfaring med GS er at de leverer til grei pris og tid, men blir fort for dyrt med ekspedisjonsgebyr og frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo jeg bor 35min fra gs. jeg handler ikke der så jeg er ikke så mye ute der. handler meste partet av mine deler hos os bildeler siden jeg har veldig god kontakt med ove. er bare når jeg sal ha noen små tinger att jeg handler hos gs og vist jeg trenger noe der og da. de har jo bare ett sykt vareutvalg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...