BMW_JP Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Hvor kjøper man AC schnitzer felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 orginale?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 GS har jo kopier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 Hmmm, finner ingen på nettsiden til GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 os har dem i 18" til kr 11651 med m. med nye hjulbolter og ferdi ballansert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Tror ikke GS/Os selger den kopien av Ac Schnitzer type II lenger til E36, kun 5 serie tror jeg.. Nærmeste til E36 bli da denne tror jeg Men du får disse fra RH med "Ac look" til E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 Hmmm... Kanksje jeg tuller litt nå med navn, men finner ikke igjen felgen på hverken GS eller OS. AC schnitzer = 5 eieket med litt innpress, ikke 5 eiket med mellomrom/tomrom i midten av hver eike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 Det er den siste felgen til BalleKnalle jeg mener. Hvor selger de den? *jeg kjøpe* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 Forresten så var eikene litt lengre inn, de hadde en sånn kant rundt hele. Ellers er den helt lik på det siste bilde, den felgen jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Eiker motorstopp har blant annet. AC schnitzer = 5 eieket med litt innpress, ikke 5 eiket med mellomrom/tomrom i midten av hver eike. Det må være den rareste forklaringen noensinne Det finnes mange acs-felger, og enda flere kopier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Her er en liten oversikt over felgene http://store.yahoo.com/wheelsperformanc ... itzer.html Eller du kan se på http://www.ac-schnitzer.de/ De RH felgene kan du få kjøpt på eiker ja + Nordisk felgimport http://www.felger.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå