BalleKnalle Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Syk, syk mann dette her.... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103984 En britisk kunstner mener det er kunst å gjøre hærverk. Selv har han skrapet opp over 50 biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Han må gjerne drukne i de bønnene der for min del. Enkelte "kunstnere" skulle hatt juling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 hvis han en dag føler for å benytte MIN BIL til et av sine kunststykker, så blir det nok HAN som får ei ripe eller to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 sikkert han som har tatt min bil da... til sammen 8 riper plassert beint over panser, tak og bagasjerom. Ned til stålet... Uff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Kan ikke være heelt god i hodet nei.. Hadde jeg sett han gjøre noe sånt med min bil skulle han fått følt hva som er vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 skulle tilbake ripet han med kniven til my mom, den er faktisk jævlig sterk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 hahahahah denne mannen er ute på lokern as RULLENE NØTT: Mark McGowan tiltrekker seg mye oppmerksomhet når han utfører kunsten sin. Her ruller han en peanut i over ti kilometer. Foto: JOHN STILLWELL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 slike skulle hatt en omgang skikkelig juling!!! fy f... for en superidiot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 døden er eneste hjelpe for slikt gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Hadde han prøvt seg på et `kunstverk`på min bil, skulle jeg faen meg laget et kunstverk på han - med samme kniven!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Skulle faen meg ha vært lagt inn han der! Må være totalt syk i hodet..kunne prøvt seg på min, så hadde vertfall eg blitt buret inne, hadde knekt nakken på'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Han ser meg ut som et kunstverk hele han..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 I enkelte tilfeller kunne det kansje vært greit med de iranske straff metodene.........? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Spikret fast føttene sine til gulvet i et kunstgalleri sykt!! trur jeg skal begynne å pisse i tanken på alle biler jeg får det til på bare for å protestere mot bensinprisene og at staten tar 7kr/l!!! juhhuuu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 temaet og ripe opp biler er nok det tema som skaper mest sinne i et forum som dette her. Føler at man blir mer og mer sinna jo mer man leser i annonsen. tenk deg og samle alle de 50 bil eierne rundt han gærningen. hadde likt og se på det med en stor bolle popkorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå