Gå til innhold

Fartsbot


Kenneth BMW
 Share

Anbefalte innlegg

Vi lovlydige folk er politiets kunder, det er vi som betaler skatt for at de kan drive med sin virksomheter. Ringer du til politiet for å få hjelp så gidder de knapt å komme. Men kjører du litt for fort, så er det der de er for å gi deg bot.

De skal være glad for at de ikke er et privat selskap som blir satt krav til. Da hadde de raskt vært slått konkurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vurderte om jeg skulle klage, men trur ikke det er noen vits.

Men en ting er sikkert, jeg kommer aldri til å "hjelpe" politiet vist det er noe e trenger hjelp til.

Dette er en tanke jeg hadde i hodet mitt: En gammel dame går til posten for å hente trygden sin, jeg raner denne damen og det kan jo hende jeg blir tatt. Jeg antar at jeg vil få en bot på 2500 til 3000.- jeg sier damen ikke hadde penger( hun er gammel og senil) jeg betaler boten og sitter igjen med ca 5000.- eller noe sånt, da har jeg jo litt penger til å betale fartsboten :wink:

Med andre ord: Ran heller gamle damer enn å bli tatt i kontroll :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor surt det er så er det sjåføren sitt ansvar å holde seg innenfor gitte rammer. Politiet har samtidig ett ansvar å håndheve de lover våre folkevalge har pålagt dem.

Så den eneste med "skyld" her er du...

Hva bøtesatser angår så er de hinsides all fornuft :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor surt det er så er det sjåføren sitt ansvar å holde seg innenfor gitte rammer. Politiet har samtidig ett ansvar å håndheve de lover våre folkevalge har pålagt dem.

Så den eneste med "skyld" her er du...

Hva bøtesatser angår så er de hinsides all fornuft :rolleyes:

Er du purk elr???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shock:

Shitt det er bra kynisk av politiet og ha automatisk kontroll nederst i oslotunellen. Det er jo ikke så lett å passe på farten i en tunell der det er veldig bratt nedover :?

Så nå er jeg 6500.- fattigere, og 2 prikker :gunfire:

Men da er vi 2...

GIkk på en smell fredagen, 6500.- :cry: 116.01 kmt i 90 sone...

116 er nedre grense på 6500 i bot. 0,02 over grensa.

Men kan ikke klage, trodde lappen kom til å ryke da jah. Etter de hadde sluttet å måle meg økte jeg tempoet kraftig. Tror de kun kan måle meg en gang, ikke flere ganger å bruke det høyeste snitte?

Stor fart du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...