Gå til innhold

BMWCCN Vårtreff på Bavaria på lørdag (23. april)


Gaute
 Share

Anbefalte innlegg

BMWCCN Rogaland og Bavaria har med dette gleden av å invitere til vårtreff hos Bavaria lørdag den 23. april klokken 14.00 til 17.00.

Vi får hele verkstedshallen og P-plassen inn mot Vassbotnen til disposisjon, slik at vi skal få plass til flest mulig. Bavaria stiller meget godt med personell tilgjengelig, slik at alle kan få besvart sine henvendelser. Både butikken og delelageret holder åpent for oss.

På programmet står forøvrig:

Peoples Choice:

Utstilling med hovedfokus på ///M, 6-serie, 8-serie og modifiserte BMW.

Du får sjansen til å stille ut din egen bil, og få se på noe av det grommeste BMW har laget gjennom tiden. Bavaria stiller med flotte premier til de tre best likte bilene på utstillingen, og du kan være med på å velge hvilke biler som skal premieres. (Stikkord: Ta med kamera)

Prøvekjøring av de nye bilmodellene:

E90 – den nye 3-serien er klar for leveranse, og Bavaria stiller flere biler til disposisjon for en prøvetur.

X3 – den mye omtalte SUV’en blir stilt til disposisjon

E60/E61 – den nye 5-serie med oppgradert motor blir også tilgjengelig for en prøvetur.

Selvfølgelig vil vi gjøre det vi kan for at du skal få prøvekjørt akkurat den bilen du selv vil, men vi må ta litt forbehold med tanke på gjennomføringen. Mye vil avhenge av hvor stor interessen blir, og hvilke biler som er tilgjengelig. Vi arrangerer et køsystem, så det er bare å møte presis, og melde seg på prøvekjøring så snart man kommer frem

Billigsalg av deler til klassikere:

Bavarias delesjef har gått og lett etter godbiter på lageret i flere måneder nå, og lager egen stand for dette inne i verkstedshallen. Her har vi blitt lovet en del gode tilbud, og da er det jo bare å ta med lommeboken.

Diagnosetest:

Ta med bilen din for en gratis diagnosetest hos Bavaria. Her lager vi en køordning med påmelding, slik at vi kan holde en viss effektivitet.

Regner med at det er mange som ønsker å gjøre dette gratis. Det er riktignok en liten begrensning på hvilke modeller det lar seg gjøre å teste. Det kommer vi til å opplyse om på stedet.

Servering:

Det vil bli servert mat og drikke til en rimelig penge. Et av de lokale idrettslagene stiller med mat, drikke, og godt humør. Det ryktes om både pølser, brus, kaffe og ”dessert”. Vi kan nok bare glede oss!

Dette er et av de treffene du ikke vil gå glipp av. Hele styret kommer til å være på plass, og holder tradisjonen seg, blir det mange medlemmer som velger å besøke vår lokale forhandler til dette treffet.

Ingen av aktivitetene koster noe, men ta gjerne med lommeboken, siden det blir mulighet til å høste en rimelig godbit fra lageret eller serveringen. Ta gjerne kontakt med en av oss i styret dersom du lurer på noe vedrørende treffet.

Vel møtt!

Styret i BMWCCN Rogaland

PS! Hvis du ikke allerede er medlem, kan du melde deg inn på treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det må jeg også (opp tidlig og vaske bilen), for jeg fikk ikke tid til å gjøre det i dag. Har vært en sinnsykt travel dag/uke på jobben. I tillegg må jeg vaske felgene og bytte hjul, for jeg tror ikke det tar seg så godt ut med forskjellige felger foran og bak på slik utstilling :-)

Men nå er hvertfall motorrommet litt renere. Det fikk jeg gjort noe med i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta mange bilder! :P

Skal prøve på det. :)

Satser på å ta med kameraet til dama, så blir det bilder det går an å se hva bildene skal forestille også... :o Se f.eks. på bildene fra Eggemoen (Happenings). Makan til ubrukelig digitalkamera.. Er ikke bare at de er dårlige (ser ut som dårlige scans fra 20 år gamle bilder), men det tar et halvt minutt før det er klart til å ta bilder, og ytterligere et halvt minutt for hvert bilde det skal lagre. Gidder ikke bruke det lenger. :roll:

Er vel en sjanse for at hagenisse også kommer til å ta litt bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...kansje jeg må ta turen med orginalmonsteret mitt med helårsdekk og hjulkapsler... hehe

Er ikke vits å vaske bilen min, for med en gang jeg setter den i garasjen så hopper en halv million stygge ekle katter opp på panseret for å varme seg.

Er det ulovlig å skyte katter? Isåfall tips om hvordan jeg kan bli kvitt dem, de riper opp lakken å skitner til. Ikke si lukk garasjedøra, for den har ikke funka på et par år hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...