Gå til innhold

BMWCCN Vårtreff på Bavaria på lørdag (23. april)


Gaute
 Share

Anbefalte innlegg

hmm...kansje jeg må ta turen med orginalmonsteret mitt med helårsdekk og hjulkapsler... hehe

Er ikke vits å vaske bilen min, for med en gang jeg setter den i garasjen så hopper en halv million stygge ekle katter opp på panseret for å varme seg.

Er det ulovlig å skyte katter? Isåfall tips om hvordan jeg kan bli kvitt dem, de riper opp lakken å skitner til. Ikke si lukk garasjedøra, for den har ikke funka på et par år hehe.

Bruk litt eddik i vaskevannet når du vasker bilen. Katter avskyr eddik. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, ligger masse rart oppe på garasje døra, plenklipper å dekk hehe, å sikkert rusta godt fast, så har liksom ikke lyst å begynne å fikse den nuh hehe.

Lurer på om noen hadde reagert hvis kattene i nabolaget plutselig ble omplassert til langt ute på jæren hehe..

Eddik i vaskevannet, vil ikke dette lukte fælt da? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ihvertfall mye flott å se på der idag... Fikk "stille ut" gliset mitt også..... ;)

Ja, så du "gjemte" den bort i et hjørne :lol:

Heeeh, var ikke så mange ledige plasser igjen, og jeg var ikke akkurat forberedt på stille den ut, den er jo ikke halvferdig engang :P

Men hvor var du? Og hvor var bilen din hen?

Fikk desverre ikke tatt noen bilder, for jeg glemte jo selvfølgelig kamera, prøvde meg på noen bilder med mobilen, men de ble mislykka kan du si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg så tåmi :P viste ikke hvem det var, men d gikk bare en rundt med blå mc-jakke..

Mener jeg så Aguilera og, var ikke så mange blonde damer der ute hehe..

Så bilen og.. Men la ikke merke til personene rundt meg, sto å beundra de to m3ene og m6en... =P~

De 850ene var også en smule råe..

Borte ved dragracet sto det forresten en 850i til salgs til 75 000,- :shock:

Er ikke det ekstremt billig?? Var strøken på utsiden, og interiør var fint...motormessig vet ikke jeg, men så råbillig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh, faen då :P Alle har sett meg, meg eg har ikkje sett någen :P Jaja, snakka litt me Gaute då, d va d einaste! Men ellers så ane eg jo ikkje kem folkå e... Må jo sei hei eller någe så eg får veda kem dokke e :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ikkje vanskeligt å kjenne igjenn aguilera nei.

Noen som fekk med seg vilken bil som vant avstemningen?

Var ute og kjørte 120i da tror eg.

Første plass: Rød BMW M6

Andre plass: Blå ACS 4,0 (840)

Delt tredjeplass: Sort E30M3 og Z4 (med kompressor)

Premiene var en Williams BMW jakke, en E60M5 modellbil og to BMW Williams lommebøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...