Gå til innhold

Bmw Mot Mercedes


///M
 Share

Anbefalte innlegg

Siden vi snakker om rust! :D

Så var jeg hos billakereren og han sa at panseret mitt har vært lakkert før, også sa han den har begynt å ruste under panseret :D Rått må jeg si....kan jeg kreve en ny panser eller?

Drog til billakerern fordi jeg har sånne hvite prikker overallt som ikke går vekk fra panseret.....det ser ut som vann som har tørket inn i lakken. og spurte åssen jeg fikk det vekk....han sa det må lakeres på nytt! :) Koselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

sanheten er at uten vedlikehold så ruster alt.... mercedes har bedre rustgaranti på sine biler og... der har bmv mye og ta igjen..

Vel og bra med garanti, men nå måtte merce eierne stå på som f for å få rusten dekket av garantien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror selv at det er mer rust på E36 en E46 .. Min og stortsett alle E36 jeg har sett, har hatt/har rust. Noen har mye rust inne i dører, lista ved koffert lokket, koffert lokket, hjulbuer, og under pansere ?!

Jeg må ta av alle dørene til sommeren, pusse de nede langs lista,legge på sikaflekks og lakkere de, jeg må av med panser og gjøre samme jobben der. Koffert lokket bytter jeg nok ut, tror ikke det lar seg redde. Hjulbuen trenger sparkel, MYE benga lakk og tecktyl + fet list. Så får vi se hvor mye som har kommet der neste sommer.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...