Gå til innhold

Bmw Mot Mercedes


///M
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

alle snakker om at mercedec e klasse ruster.. men bmv er ikke mye bedre på noen modeller.. http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=5684 .. PS. bmv kaller sine biler nr og serie.. mercedes kaller sine bokstav og klasse..(TØFT) alle henger seg på det at mercedes ruster. sanheten er at uten vedlikehold så ruster alt.... mercedes har bedre rustgaranti på sine biler og... der har bmv mye og ta igjen..

Jeg hadde inntrykket av både BMW og Mercedes rustet veldig lite jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er E32, E34 og E36 regnet for å være det aller beste fra München hva angår spesielt rust, og kvalitet generelt!

Tenk det, begge de to 750ene vi har strippet var kjemisk FRI for rust! Helt utrolig! Selv framskjermene på innersiden så helt ny ut (ikke skitten engang). Tydelig at BMW lærte litt av E12, E28, E21 osv...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drar du vekk lista på oversiden av dørene på mercedes er nesten samtlige rusta der.

mercedes kjører (kjørte?) 10 års garanti på den rusta i dørene og det er jo en bra garanti det men det må jo ha noe med å gjøre at det er et stort problem da.

ikke det at min e-36 er helt rustfri heller da desverre......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW E46 og E39 vet vi at desverre ruster hurtig og E34/E36 er ikke så veldig mye mer motstandsdyktige mot rust når alt kommer til alt, men det er faktisk lenge siden Mercedes-Benz hadde en gjennomført skikkelig kvalitet på deres modeller. De siste alminnelige Mercedes-Benz modellene som er noe å samle på er W124 (E-klassen 1984-1995), W126 (S-klassen 1979-1991) og W201 (190-modellen 1982-1993). :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattern har hatt en Mercedes Vito i 2 år nå (kjøpte den ny) og den har begynt å ruste som bare an det. Jeg overtalte han til ikke å kjøre Mercedes igjen heldigvis.

Mercedes til salgs! haha :D

Vito er jo søppelbilen fra helvete da... Vet om mange som har kjøpt den bilen, og så bare latt den stå fordi den er så full av feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...