general Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Bmw øyelokk ø.k. e 36 coupe diamantsvart!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Har noen som ikke er brukt. Vet ikke om jeg skal ha de på eller ikke. Bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 Tenkte litt mer på ferdig lakkerte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Du lakker dem jo selv da Er såpass små at du klarer det med øynene lukket! Diamantsvart får du kjøpt på en vanlig malerbutikk som selger spraybokser. Det holder i massevis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general Skrevet April 23, 2005 Forfatter Share Skrevet April 23, 2005 Hvor mye hadde du tenkt deg for de?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 oi... ga nylig vekk mine, gratis. beklager. 1år siden jeg har vært her nå. De var i diamantsvart metallic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 (endret) - Endret April 13, 2017 av Desloch Gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 har noen. kan få de for 350, er lakkert i grosseschartz tror jeg.. 303/9 er farge koden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå