Gå til innhold

merkelig lyd


jonas
 Share

Anbefalte innlegg

Er vel betongen mellom øra som begynner å riste

Selv om det kanskje er litt dumt å spørre om lyder i bilen ved 200 km i timen.

Så mener jeg at en ikke trenger å være så usaklig.

Bedre bare å ikke skrive inn noe innlegg da...

Hensikten var ikke å være usaklig, men sarkastisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle svar.. Men kjell rune, takker for at du faktisk var den eneste som svarte meg sakeli.. Her på sunnmøre blir det ofte litt tullkjøring, men vi har enda ikke funne ut av den stygge lyden. Kan godt hende det er noe i luft anlegge, skal gå over det til helga. Å til alle dere andre, jeg kjører ikke i 200 hver dag..

men Kjell Rune::: Du hvet ikkje om noen som har eit skinn interiør til e34 vell?? er VELDIG interessert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg passerer 200 kmt så kommer det en rar lyd i luftannlegge, noen som vet hva dette kan vere?

ganske irriterende.....

Bare lurer! Men er du klar over at bremselengden er 4 ganger lengere når du ligger i 200 km/t enn 100 km/t????

Krasjer du i den farten vil sammenstøtet ha en kraft som er 16 ganger større enn om du kolliderer i 50 km/t.

Ved 50 km/t har du muligens mulighet til å overleve. Noe å tenke over.

Tenk deg at du pungterer i den farten?

Skal du kjøre så fort må du passe på at det er hverken mennesker eller dyr i kilometers omkrets. Selv om det føles ganske trygt så er det det ikke! Og konstentrer deg 100% om å holde kontroll på bilen ikke lyder som ikke har en dritt å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle svar.. Men kjell rune, takker for at du faktisk var den eneste som svarte meg sakeli.. Her på sunnmøre blir det ofte litt tullkjøring, men vi har enda ikke funne ut av den stygge lyden. Kan godt hende det er noe i luft anlegge, skal gå over det til helga. Å til alle dere andre, jeg kjører ikke i 200 hver dag..

men Kjell Rune::: Du hvet ikkje om noen som har eit skinn interiør til e34 vell?? er VELDIG interessert...

lønner seg og være sakelig i d usakelige vist d blir rett måte og si d på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw er jo en kjøremaskin da.. Kan presse de til rødt turtall, og en kan montere i en turbo uten å endre noe annet.. Teoretisk sagt...

Så man må jo kjøre de litt hardt av og til for å holde motoren igang..

Har selv en Bmw 535ia som jeg har kjørt i 200km/t med, men bremset så ned igjen.. Grunnen: Var ikke sikker på bilen.. Selvfølgelig er det farlig å kjøre i over 200km/t, men det går faktisk fint ann å kontrollere denne hastigheten.. Har en Opel Astra som jeg pleier å ligge i 180km/t med når jeg cruiser gjennom Gudvangatunnelen.. En hand på rattet, den andre røyker jeg med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw er jo en kjøremaskin da.. Kan presse de til rødt turtall, og en kan montere i en turbo uten å endre noe annet.. Teoretisk sagt...

Så man må jo kjøre de litt hardt av og til for å holde motoren igang..

Har selv en Bmw 535ia som jeg har kjørt i 200km/t med, men bremset så ned igjen.. Grunnen: Var ikke sikker på bilen.. Selvfølgelig er det farlig å kjøre i over 200km/t, men det går faktisk fint ann å kontrollere denne hastigheten.. Har en Opel Astra som jeg pleier å ligge i 180km/t med når jeg cruiser gjennom Gudvangatunnelen.. En hand på rattet, den andre røyker jeg med...

skal jeg le eller gråte?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw er jo en kjøremaskin da.. Kan presse de til rødt turtall, og en kan montere i en turbo uten å endre noe annet.. Teoretisk sagt...

Så man må jo kjøre de litt hardt av og til for å holde motoren igang..

Har selv en Bmw 535ia som jeg har kjørt i 200km/t med, men bremset så ned igjen.. Grunnen: Var ikke sikker på bilen.. Selvfølgelig er det farlig å kjøre i over 200km/t, men det går faktisk fint ann å kontrollere denne hastigheten.. Har en Opel Astra som jeg pleier å ligge i 180km/t med når jeg cruiser gjennom Gudvangatunnelen.. En hand på rattet, den andre røyker jeg med...

Hmmmmm..... Dette begynner å utarte. Nå er jeg glad jeg ikke er i den tunellen noen gang. 180 km/t i en tunnell er ikke spes intelligent da!!! :roll: Når det er sagt, så har jeg vært ung å dum en gang jeg også, nå er jeg bare dum....(Og kjører sjelden mye over lappegrensene... :!: ) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he. d skjer i norge... skummelt og få sleng i en tunell ass. men d er d vel uansett i 180 og for oss andre.. plasser begge hendern for guds skyld på rattet... hjelp...

og foresten står d ikke i instruksjonsboken att man skal dra ut motoren i ny og ne for og holde den ren til bmw?? mener så tydlig og ha lest d en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw er jo en kjøremaskin da.. Kan presse de til rødt turtall, og en kan montere i en turbo uten å endre noe annet.. Teoretisk sagt...

Så man må jo kjøre de litt hardt av og til for å holde motoren igang..

Har selv en Bmw 535ia som jeg har kjørt i 200km/t med, men bremset så ned igjen.. Grunnen: Var ikke sikker på bilen.. Selvfølgelig er det farlig å kjøre i over 200km/t, men det går faktisk fint ann å kontrollere denne hastigheten.. Har en Opel Astra som jeg pleier å ligge i 180km/t med når jeg cruiser gjennom Gudvangatunnelen.. En hand på rattet, den andre røyker jeg med...

Oi så tøft....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...