Gå til innhold

merkelig lyd


jonas
 Share

Anbefalte innlegg

hos meg var d en pils kork såm låg fremme i luftehullene mellom ruta og deshbordet som jeg ikke såg som ble helt loko over 145kmt. jeg lurte så jekli på va d var men fant d ut til slutt og fikk plukka den ut. skikkelig iriterende. jeg kjører ikke så ofte over 200 så. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vittig og se alle inleggene her. ser jo ut som alle andre enn meg og jonas kjører pent jo. må nok inrømme att jeg kjører litt hardt i ny og ne jeg men synest jonas var litt vel hard på gassen når han kan skrive når jeg passerer 200 er d en iriterende lyd. skulle jeg noen gang kjøre så fort tror jeg konsentrasjonen min hadde vært på noe annet en rare luder enkli. best og slakken litt jonaz. kan for komme noe ut i veien vet du. :) kjedlig og gjøre noen innvalid for resten av livet for att du skal høre etter en rar lyd. pokkern nesten så jeg følte meg fornuftig her nå litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter her og leser innlegga jeg også, og må jo innrømme at det er litt morsomt alt sammen...

Som nevnt må det jo være frykelig irriterende og høre på den lyden i lengre tid i 200 km\t... :wink:

Har en sånn irriterende sperrelyd på M5`en når jeg prøver og runde 250 km\t :wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel betongen mellom øra som begynner å riste

Selv om det kanskje er litt dumt å spørre om lyder i bilen ved 200 km i timen.

Så mener jeg at en ikke trenger å være så usaklig.

Bedre bare å ikke skrive inn noe innlegg da...

Er ikkje helt enig i det, kan hende han må høre det fra andre vetelige folk at å synes en lyd er irriterende hver gang han kjører i 200, er idiotisk å spørre om..hold øyne og ører på veien istedenfor da..skal ikkje mye til før en mister kontrollen når en kjører i sånne hastigheter, er jo ikkje akkurat autobahn veier i norge da, er jo en fare for seg selv og alle andre i trafikken..er ikkje sikkert han kjører så ofte over 200 heller men det hørtes litt sånn ut :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...