Gå til innhold

Hvor finner jeg senkesett til e34


oddi
 Share

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe senkesett eller senkefjærer til min e34 520. (40/20, 40/40 o.l.) Lurer på hvor det går an å få tak i sett med dempere pluss fjærer til en "normal" pris. Ikke de som koster 5000++++. Eller er det i det hele tatt nødvendig med nye dempere og heller bare kjøpe 40/40mm fjærer? Tar de orginale støtdemperne mye slitasje av dette og blir kjøreegenskapene dårlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier vel det ikke er nødvendig å bytte dempere med 40-senk. I så fall får du Apex-fjærer fra OS Bildeler til en hyggelig penge. Regn med større slitasje på demperne enn med originalfjærer.

Skal du ha komplett kit får du FK, AP eller Jamex til rimelig pris. FK og AP ligger rundt 4500,-. Usikker på Jamex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ikke anbefale apex.. ville satset på H&R eller eibach fjærer og bilstein dempere. litt dyrere, men MYE bedre.

apex, jamex og andre billigere sett har en tendens til å "sekke" etter hvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ar uten dempere. de har også apex dempere som selge i sett til rundt 4000 mener jeg.

Det er det de ikke har. OS/GS har ingenting annet til E34 enn originaldemperne (Sachs/Bilstein) og FK Coilovers (11k). Har vært i kontakt med begge to opptil flere ganger, med samme beskjed fra begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...