Kenzuke Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 Hepp! På mandag er bilen her, å jeg har allerede masse planer framover! (eff.anlegg, lyktelister, bakrutesenker å kanskje angel-eyes til rett pris? Fåes angeleyes til e34 med de blåe ringene? Gidder ikke betale 3-4k for de "vanlige" gule ringene. Dessuten vil jeg ha de store ringene, ikke de småe "hella" ringene. Skjønner? Hvordan tror dere forresten at det blir å låte med ac snitcher fra kat. og bak? Bør jeg fjerne kat å bare ha rør imellom eller? Takker for svar!
Kenneth BMW Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 AC Schnitzer heter det E34 er en drit kul bil. Jeg kunne tenke meg angel-eyes til må å, men jeg syns det er for dyrt, så jeg er på utkikk etter billigst mulig men ikke hella å små rundinger Trur du får en rå lyd med AC Schnitzer potter, men vet ikke det med katalysatoren, da lamdbadsonden sitter i den..... jeg vil å ha rå lyd hehe
Gunnar Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 Av ferdige lykter får du vel kun Hella-lyktene til E34. Det er ikke de små ringene som på E36 - de er store. Men de etter min mening ser de ikke spesielt bra ut. Ikke verdt 3-4k. Ringene er forøvrig gule. Skal du ha blå bør du kjøpe kit fra Ebay eller lignende og putte i lyktene selv. Er nok en del pes å åpne de, men det blir mye billigere.
Kenzuke Skrevet April 20, 2005 Forfatter Skrevet April 20, 2005 Kan ikke tenke meg at du trenger å gjøre noe store inngrep? 535 bør jo ha den gromlyden bare originalt? Eller tar jeg helt feil? Hva i ..... er lambadsonden? Fra kat. å bak er ikke spes. dyrt heller, men tror du det blir noe spes. lyd ? Vil ha sånn at den snerrer som faen når man drar på litt, ikke bare den broom, broooom - Skjønner?
Kenneth BMW Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 hehe ja skjønner den sonden rgistrere avgassene og gir signaler til styreenheten og hvilken blanding motoren skal ha. Jeg trur det er viktig å ha den men det går sikkert å borre et hull å sette på en mutter lengere fremme mot grenrøret. der kan den sikkert stå å registrtere avgassene. men uten katalysator for man vel ikke godkjent bilen...
Kenneth BMW Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 http://www.umnitza.com/product_info.php ... cts_id=253 se på disse
BalleKnalle Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 Hvordan tror dere forresten at det blir å låte med ac snitcher fra kat. og bak? Bør jeg fjerne kat å bare ha rør imellom eller? Takker for svar! Kjøpte meg originalt Ac Schnitzer bakpotte og mellompotte (effektanl.) fra Tyskland.... Ble dessverre ikke noe særlig til lyd (E30 320i)... Men etter at jeg monterte grenrør i tillegg så ble det orgasmisk bra..
Aguilera Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 Får du ikke skikkeli pes på EU ol. viss du fjerner katta??
Kenneth BMW Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 Jeg har AC Schnitzer grenrør, men mangelr alt bak
Kenneth BMW Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 Ja jeg trur du får pess, men klarer bilen avgasskontrollen så skjønner ikke jeg om det er vits med katta.
BMW_JP Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 Får du ikke skikkeli pes på EU ol. viss du fjerner katta?? Ja, den blir ikke EU godkjent hvis du har fjernet katten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå