BMW_JP Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Jeg har kjøpt ny bil for 3 uker siden og det vakke en lyd før, men nå er det kommet en så forbanna helsikkes dritt lyd at jeg blir helt gal snart!!! Lyden er UTROLIG lav men UTROLIG irriterende. Tror ikke en person som ikke vet om den vil høre eller irritere seg over den, men jeg VET den er der og tenker på den lyden hele tida. Det kan ligne på en lyd som en 1krone har ramlet ned mellom setene og ligger og små klingrer på skinnene på gulvet ved setene, MEN det er ikke det, er ingen penger der...faen... Noen som har vært borti en slik lyd før? Hvor den kan være? hva det kan komme av? Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Greier du ikke å høre hvor den kommer ifra? Har hatt 2x12" i subaruen til foreldrene mine nu i snart en uke, å d har kommet maaaaaasse nye lyder ifra den:P Knirker å slarker overalt inni "coupeen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Kan det være en løs skrue i undrstellet på stolen som har en skive som klinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Eller kan det være et dørtrekk som ikke er skikkelig festet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 20, 2005 Forfatter Share Skrevet April 20, 2005 Jeg aner ikke hvor den er fra. Jeg sjekket nedi skinnene på setet og det så ut til å sitte fast. Kan dobbeltsjekke men. Kan sjekke dørtrekkene etterpå. Hater den lille lave pipelyden...BLÆH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Bra jeg har dårlig hørsel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Sikker på at det ikke kommer fra dashbordet? E36 har de å ha irriterende lyder i en ventil til varmeapparatet plassert på torpedoveggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 tipper dørtrekket eller kanskje noe har kommet mellom skinnene i vindusheisen..noe som bare ligger og irriterer og vibrerer..blir faen meg gal av slike lyder selv jeg..finner Aldri årsaken heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 kanskje bilen skal til og knekke sammen. he he. d hadde vært no d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayer Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 På min byttet de bakfjærene, de knirket. Det kan være lyd som forplanter seg...? Press dama eller lillebror inn i kofferten og kjøre en tur. (Anbefales ikke om dama di er over 150kg eller døv) Byttet av bakfjærer er kjent reklamasjon, hva er din km? Les denne testen, tror det stod noe der? http://www.fdm.dk/motor/pdf/12-2004/64-65.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 på min bil "skrangler" det når vinduet står i spesiell posisjon. ellers riste dekorlista på døra så jeg holdder på å bli gæærn.. kankje noe sånt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 melde meg på ei å, får en pipelyd i kupeen når vinden kommer fra en spesiell vinkel.. har ikke funnet hvor den kommer fra, bare skrur opp lyden på cd spillern.. har spurt en biloppretter og, men han klarte ikke å lokalisere lyden han heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 er d ikke en pakkning som er litt sprukken da. da blir d slik iriterende pipelyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 Jeg tror den ene bakfjæra synger på sitt siste vers, for det kom en knirke lyd hver gang jeg gikk opp av bilen, nå hører jeg den ikke lenger, men nå er det kommet den pipelyden/klingrelyden da. Men når jeg skifta dekker så så det ut til at hele fjøra var hel, det så ikke ut som at den var knekt. Skal opp på BMW til mandag så da får de sett på det. Kjell Rune: Hvilke pakning tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 tenker på den dørpakniningen som sitter fast på døren\bilen jeg da. kan hende d kommer inn litt luft der og piper litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå