Gå til innhold

Irriterende knirke/klingre lyd i coupen!


BMW_JP
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt ny bil for 3 uker siden og det vakke en lyd før, men nå er det kommet en så forbanna helsikkes dritt lyd at jeg blir helt gal snart!!! Lyden er UTROLIG lav men UTROLIG irriterende. Tror ikke en person som ikke vet om den vil høre eller irritere seg over den, men jeg VET den er der og tenker på den lyden hele tida. :( Det kan ligne på en lyd som en 1krone har ramlet ned mellom setene og ligger og små klingrer på skinnene på gulvet ved setene, MEN det er ikke det, er ingen penger der...faen... Noen som har vært borti en slik lyd før? Hvor den kan være? hva det kan komme av? Hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

melde meg på ei å, får en pipelyd i kupeen når vinden kommer fra en spesiell vinkel.. har ikke funnet hvor den kommer fra, bare skrur opp lyden på cd spillern.. har spurt en biloppretter og, men han klarte ikke å lokalisere lyden han heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den ene bakfjæra synger på sitt siste vers, for det kom en knirke lyd hver gang jeg gikk opp av bilen, nå hører jeg den ikke lenger, men nå er det kommet den pipelyden/klingrelyden da. Men når jeg skifta dekker så så det ut til at hele fjøra var hel, det så ikke ut som at den var knekt. Skal opp på BMW til mandag så da får de sett på det. :)

Kjell Rune: Hvilke pakning tenker du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...