mAZE Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Man skal da ikke drikke Sambuccca slik han gjorde. Og man skal ikke blåse det ut. Grunnen til at man tenner på er å dra inn alko gassen før man drikker. (Tenner på, holder hånda over glasset, det setter seg da fast, flytt hånda og dra inn.. Pass på å ikke varm for mye. Da kan det fort bli OL ringer i hånda etterhvert. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Går det virkelig an? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Maze har rett.. Man skal dyppe fingeren i zambocaen, dra den rundt glasset, tenne på og så skal man sette handen sin over for å slukke flammen. Så skal man hive innpå mens man "suger" i seg gassene.. Men sant som det er, så er det bare for at det skal se fancy ut.. Zambocaen skal drikkes varm, men det er tull å tenne på og "suge" i seg gassene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 man skal ikke drikke sambocca, man skal drikke øl!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 man skal ikke drikke sambocca, man skal drikke øl!! Eller begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 he he. tyrker synest jeg VAR gode greier. nå brekker jeg meg bare jeg tenker tanken. men ute på byen drikker jeg d uansett. skremmende.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 HAHAHAHAHAHAHHA!!!!!!!!! Sambuca er en sukkerlikør. Jeg har gjort noe lignende som han karen der Jeg fikk 3 grads brannskade på hånden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 vet ikke om jeg hadde tørt og sakt d. men jeg sa jo att jeg såg hotell cæsar da så d er nokk like flaut d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Huff å huff! Kan noen bli mer idiot!? Men d så jævli ont ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 HAHAHA. Minner meg om en kompis da vi var i Praha. Vi skulle shotte 'B52' en shottedrink med Absint. Så satte han sugerøret inntil munnen, og bartenderen fyrte opp shotten! Kompisen min setter sugerøret nedi shotten og får latterkrampe og blåser i sugerøret, noe som resulterte at den brennende shotten fløt utover hele bordet Det var sinnsykt morsomt. Trynet på kompisen min var sånn her etterpå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 he he he. jekli bra. he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 hehe helt vilt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Etter 2 uker i syden for noen år siden så var det ikke vanskelig å se i håndflate hva det hadde gått mye av. Masse små brannsår er ikke digg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå