jcvold Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 min mor har lyst å bytte ut sin golf3 med en "snedden" to seter nå som ungene er store.hun sa hun ville ha en toseter med automatgir, og siden jeg er BMW entusiast,har jeg tenkt å foreslå Z3.men finnes denne med automatgear? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 for det er jo ikke mye prisforskjell i z3 og z4 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Ja, den finnes med automatgir! (Til og med Z3 Coupè i 2.8 og 3.0 utgave ble levert med automatgir ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 23, 2005 Forfatter Share Skrevet April 23, 2005 kult!.ca 150000? får du z4 for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 24, 2005 Forfatter Share Skrevet April 24, 2005 http://www.finn.no/finn/car/object;pdc= ... 526&pos=18 her er en fin en! uten automatgir,men likevel aktuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 mercedes slk skulle vel ha vært vurdert eller?skulle vel kunne få en sånn ned i 200000kanskje!trur ikke det ble solgt mange slk uten automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 mercedes slk skulle vel ha vært vurdert eller?skulle vel kunne få en sånn ned i 200000kanskje!trur ikke det ble solgt mange slk uten automat banner du i kjerka? du er ikke på mercedes forun nå Bmw. BMW!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 er bmw fan å kjører bmw men det vil jo ikke si at bmw lager de beste bilene i alle klasser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 bra.bmw er tingen vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå