Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Skrevet April 21, 2005 Hmmmm fant pluteslig en arobick film med henne på pc´n jeg. hmmm bra dame da eller.
Kevin=) Skrevet April 21, 2005 Skrevet April 21, 2005 Ja det er en bra dame, satt å så på søndags filmen på tv3 og wow, Cameron Diaz er døds fin da :D
Bart Skrevet April 21, 2005 Skrevet April 21, 2005 Ja det er en bra dame, satt å så på søndags filmen på tv3 og wow, Cameron Diaz er døds fin da :D Trodde det var snakk om Carmen Electra jeg Uansett er begge to flotte damer
Kevin=) Skrevet April 21, 2005 Skrevet April 21, 2005 Ja det er en bra dame, satt å så på søndags filmen på tv3 og wow, Cameron Diaz er døds fin da :D Trodde det var snakk om Carmen Electra jeg Uansett er begge to flotte damer joda var jo snakk om henne, men måtte bare si det om diaz også hehe
Kevin=) Skrevet April 21, 2005 Skrevet April 21, 2005 hehe jeg er sååå stor fan av Cameron Diaz.. er jenta mi det
Leonard Skrevet April 21, 2005 Skrevet April 21, 2005 Salma Hayek er uten tvil den peneste damen i film industrien Cameron Diaz var deilig i The Mask, nå er hun bare tynn.
Leonard Skrevet April 21, 2005 Skrevet April 21, 2005 neinei.. hun er fin og alltid vært fin Man må jo ha noe å ta i... Mye å ta i, mye å vær gla' i. Alt har sine begrensninger selvsagt Det samme er med Demi Moore, ho var deilig, men nu er ho jo tynn som en fyrstikk.
Kevin=) Skrevet April 21, 2005 Skrevet April 21, 2005 jammen det som er med Cameron Diaz er smilet og sjarmen. yeah.. ikke kødd med jenta mi a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå