stianosthus Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Hva er egentlig forskjellen på en 97 mod front og en 91 modell front? Hvordan ser man forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 d er forskjell på nyrene. mye penere på 97mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 d er forskjell på nyrene. mye penere på 97mod Hva spesifikt er forskjell på nyrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 de nye er breder og den blanke kanten er mye breder og penere. skule kanskje funnet ett bilde jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Standard (chromeringene rundt "grillene"): Facelift: Du ser de nye er bredere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 supert. slapp jeg og lete mere. takker gunnar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 Må vel kansje investere i en slik en da Har altid syntes fronten min ser stygg ut i forhold til noen andre, men har aldri kunnet sette fingeren på hva det er som ikke stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Er jeg den eneste som syntes den eldste grillen er penest?? Syntes den er litt "strammere" i linjene... he he, og nei, det er ikke bare pga jeg har den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Er jeg den eneste som syntes den eldste grillen er penest?? Syntes den er litt "strammere" i linjene... he he, og nei, det er ikke bare pga jeg har den.. Nei, du er ikke den eneste. Jeg synes også den gamle versjonen er penere (eller hverfall mer "passende") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 Er liksom bare "noe feil" med min 91 front Mangler vel litt "edge" rundt nyrene kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Er jeg den eneste som syntes den eldste grillen er penest?? Syntes den er litt "strammere" i linjene... he he, og nei, det er ikke bare pga jeg har den.. Nei, du er ikke den eneste. Jeg synes også den gamle versjonen er penere (eller hverfall mer "passende") My man! he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Nope, jeg og foretrekker den eldste. Men, det betyr ikke så mye, begge funker, men det er ikke aktuelt å punge ut for å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Jeg skiftet nettopp nyrene på min, og det ble ikke feil etter min mening. Og, ja, jeg skiftet til originale '95 nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Huh? Byttet du til like? Eller har du hatt nye? Eller eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Huh? Byttet du til like? Eller har du hatt nye? Eller eller? De som stod på bilen hadde sølvfargede riller (de stående rillene), og M-fronten hadde sølvfarget gitter og GT-leppe. Jeg begynte med å lakkere GT-leppa sort, og da viste det seg at hele fronten ble noe "anderledes". Jeg fortsatte derfor med å lakkere gitteret i M-fronten. Da ble det enda mer "anderledes" og derfor ville jeg også ha rillene i nyrene sorte, men jeg synes det var alt for stress å pusse bort sølvlakken på rillene, og i et svakt øyeblikk inne hos ove (OS Bildeler) datt det plutselig ut av munnen min; Jaja, så tar jeg et sett med nyrer også da..... Jeg treger ikke nå. For det gjorde seg veldig å få en slags helhet i fronten igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå