Runar-CSi Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Noen som er int. i 17" felger med brae sommer og brae vinterdekk med pigger? Passer Bmw 5-6-7-8 serie.. BUD MOTTAS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 hmm... det var det ingen som var nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Det er jo sommer nå... Dessuten kan det lønne seg å spesifisere litt mer når du ikke har bilder, alder, skader, dekktype, etc.. og ønsket pris er heller ikke dumt å oppgi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 dimension på dekk? veldig slitt? merke? ;) kan være interresant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 husker ikke helt dim på dekka, men kan regne med at det er 235/45-17 på både sommer og vinter... sommerdekka husker jeg ikke hvilke merke men de skal være så godt som nye, vinterdekka er av merke nokian hakkapelitta ..... skal være ganske bra, felgene skal ikke ha noen skader såvidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Men en ting...... har du da 8 felger med 8 dekk??? eller er det 2 med vinterdekk og 2 med sommerdekk? kanke kjøre bak dekka med vinter og forran med sommerdekk da! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 4 felger med 8 tilhørende dekk.. et sett vinter og et sett sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Okey....sommerdekkene og felgene er interresant....hadde vært koselig om du hadde funnet ut eksakt dimensjoner både bak og foran hvis dem er forkjellig "og merke takk" er det brukt i mange sesonger...så må jeg nok tigge på det ja... Spørs hvor mye du vill ha for dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 Hehe.. skal få sjekket det der iløpet av dagen.. har hørt rykter om at det skal være 235/45-17 som er helt ny på sommer.... Vet ikke merke men felgene er av merket Masitaly.. Vinterdekka var forresten ny i vintern som var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Okey få kjekket det a så kan du sende meg en mail eller noe....i løpet av dagen...jeg skal begynne å drekka snart....så sitter ikke her...! pris?? princeofturkiet@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 Jeg er åpen for bud jeg... skal bytte de til meg men gjør det ikke før jeg har et salg på de som jeg er fornøyd med... så bare gi bud så vet jeg hva jeg har å tenke på ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Jeg er åpen for bud jeg... skal bytte de til meg men gjør det ikke før jeg har et salg på de som jeg er fornøyd med... så bare gi bud så vet jeg hva jeg har å tenke på ... 5000 mere kan jeg ikke gi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 Skal få de for det med sommer dekk men jeg må sjekke dekka først så jeg vet 100% hvordan de er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå