Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo sommer nå...

Dessuten kan det lønne seg å spesifisere litt mer når du ikke har bilder, alder, skader, dekktype, etc.. og ønsket pris er heller ikke dumt å oppgi.

Skrevet

husker ikke helt dim på dekka, men kan regne med at det er 235/45-17 på både sommer og vinter... sommerdekka husker jeg ikke hvilke merke men de skal være så godt som nye, vinterdekka er av merke nokian hakkapelitta ..... skal være ganske bra, felgene skal ikke ha noen skader såvidt jeg vet :)

Skrevet

Men en ting...... har du da 8 felger med 8 dekk??? eller er det 2 med vinterdekk og 2 med sommerdekk? kanke kjøre bak dekka med vinter og forran med sommerdekk da! :S

Skrevet

Okey....sommerdekkene og felgene er interresant....hadde vært koselig om du hadde funnet ut eksakt dimensjoner både bak og foran hvis dem er forkjellig :D "og merke takk" :) er det brukt i mange sesonger...så må jeg nok tigge på det ja...:) Spørs hvor mye du vill ha for dem :)

Skrevet

Hehe.. skal få sjekket det der iløpet av dagen.. :) har hørt rykter om at det skal være 235/45-17 som er helt ny på sommer.... Vet ikke merke men felgene er av merket Masitaly.. Vinterdekka var forresten ny i vintern som var..

Skrevet

Jeg er åpen for bud jeg... skal bytte de til meg men gjør det ikke før jeg har et salg på de som jeg er fornøyd med... så bare gi bud så vet jeg hva jeg har å tenke på ... :)

Skrevet
Jeg er åpen for bud jeg... skal bytte de til meg men gjør det ikke før jeg har et salg på de som jeg er fornøyd med... så bare gi bud så vet jeg hva jeg har å tenke på ... :)

5000 :) mere kan jeg ikke gi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...