Haldor Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Han kommer til å bli blå på ryggen! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Hei jeg ønsker alle en riktig god helg Jeg kommer til å bli borte i ca 10 dager fra forumet Jeg skal til Tromsø å besøke mine barn. Hade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Auauaau, såg ikke helt trygt ut det der nei... Men det skal bli DIGG med helg asså :D:D Og for et go- vêr ute da Nesten sommer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 stakkars badekar sier nå jeg..... det blir vel knust når han lander......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Han kommer til å bli blå på ryggen! :S Er ikke sikkert han er på vei rett ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Jeg tror egentlig d er ryggen hannes som vil ta støyten Har slådd meg to ganger på den måten! Første gangen slo jeg ryggen blå fordi jeg sklei å landa på badekaret! Andre gangen sklei jeg da jeg stod OPPÅ badekar-kanten å landa på hodet. Slo hull i hodet Ja, jeg var liten da . . . driver ikke å klatrer på badekaret på det 19'ende året haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Han kommer til å bli blå på ryggen! :S Er ikke sikkert han er på vei rett ned... D kan du ha rett i! Begge kan umulig slippe unna uten skader ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 god helg ja folkes. skal til ålesund og hente ene ungen min jeg og fra sykehuset og vi skal ha han hjemme i helgen. spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 tror han bommer jeg dere får ha en super helg, i morgen skal jeg jobbe også ordne bilen min så den ser litt shiny ut også på søndag er det bmw treff *gleder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 god helg ja folkes. skal til ålesund og hente ene ungen min jeg og fra sykehuset og vi skal ha han hjemme i helgen. spennende. Hørtes koselig ut det Kjell Rune. Du får kose deg med "frue og barn" da! Når får du hjem sistemann da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 god helg ja folkes. skal til ålesund og hente ene ungen min jeg og fra sykehuset og vi skal ha han hjemme i helgen. spennende. Hørtes koselig ut det Kjell Rune. Du får kose deg med "frue og barn" da! Når får du hjem sistemann da? nei d vet jeg ikke helt. andreas skal bare vær hjemme i helgen da og patrick skal ligge på s.hus stakkar. om en 3-4 ukers tid håper jeg vist alt går etter planen men d er jo vanskelig og si når dem er så små. veier jo bare 2,5kg enda men jeg håper da. bruker og hjelpe d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 god helg ja folkes. skal til ålesund og hente ene ungen min jeg og fra sykehuset og vi skal ha han hjemme i helgen. spennende. Hørtes koselig ut det Kjell Rune. Du får kose deg med "frue og barn" da! Når får du hjem sistemann da? nei d vet jeg ikke helt. andreas skal bare vær hjemme i helgen da og patrick skal ligge på s.hus stakkar. om en 3-4 ukers tid håper jeg vist alt går etter planen men d er jo vanskelig og si når dem er så små. veier jo bare 2,5kg enda men jeg håper da. bruker og hjelpe d. Jaja, det er jo en begynnelse da! Kos deg i helgen da!!!! Ta godt vare på madammen og Andreas! Håper Patrick kommer seg til snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 må nok d ja. skal skifte interiør i m5en da. men d blir nokk ute på plassen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 må nok d ja. skal skifte interiør i m5en da. men d blir nokk ute på plassen her. Skifte interiør er jo ikke den største jobben da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå