Gå til innhold

Da var det helg igjen... !


Haldor
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tror egentlig d er ryggen hannes som vil ta støyten :P

Har slådd meg to ganger på den måten!

Første gangen slo jeg ryggen blå fordi jeg sklei å landa på badekaret!

Andre gangen sklei jeg da jeg stod OPPÅ badekar-kanten å landa på hodet. Slo hull i hodet :P

Ja, jeg var liten da . . . driver ikke å klatrer på badekaret på det 19'ende året :P haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god helg ja folkes. skal til ålesund og hente ene ungen min jeg og fra sykehuset og vi skal ha han hjemme i helgen. spennende. :)

Hørtes koselig ut det Kjell Rune. :D Du får kose deg med "frue og barn" da! Når får du hjem sistemann da?

nei d vet jeg ikke helt. andreas skal bare vær hjemme i helgen da og patrick skal ligge på s.hus stakkar. om en 3-4 ukers tid håper jeg vist alt går etter planen men d er jo vanskelig og si når dem er så små. veier jo bare 2,5kg enda :) men jeg håper da. bruker og hjelpe d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god helg ja folkes. skal til ålesund og hente ene ungen min jeg og fra sykehuset og vi skal ha han hjemme i helgen. spennende. :)

Hørtes koselig ut det Kjell Rune. :D Du får kose deg med "frue og barn" da! Når får du hjem sistemann da?

nei d vet jeg ikke helt. andreas skal bare vær hjemme i helgen da og patrick skal ligge på s.hus stakkar. om en 3-4 ukers tid håper jeg vist alt går etter planen men d er jo vanskelig og si når dem er så små. veier jo bare 2,5kg enda :) men jeg håper da. bruker og hjelpe d.

Jaja, det er jo en begynnelse da! Kos deg i helgen da!!!! Ta godt vare på madammen og Andreas! :D Håper Patrick kommer seg til snart! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...