Kjell Rune Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 lurer på og leie meg noen gode filmer siden lillegutten skal være hjemme og han ligger jo for d meste og sover. noen gode forslag og va liker dere og se på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Jeg anbefaller deg å kjøpe inn komplett samling av filmene med steven seagal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Gode gamle mafiafilmer, som "Scarface" og "Gudfaren" I->III er jo tidtrøte da... 10-11 timer med god underholdning bare med disse filmene det Ellers så har du jo "Dødelig Våpen" I->IV. Mye annet morsomt også, som "Ronin"(BMW-mishandling), "Den Siste Speider" (BMW-mishandling), "Taxi"-filmene og for ikke å glemme "Flåklypa Grand Prix" Håper du fikk litt tips ut fra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 du må leie Collaterral, den er kul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 tror nok d blir en tur på videosappa ja. fik ringenes h colection i posten i går men d er vel ikke no særlig og dra frem når andreas skal ligge og sove. barn drømmer vist etter lyder har jeg hørt noe om en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 tror nok d blir en tur på videosappa ja. fik ringenes h colection i posten i går men d er vel ikke no særlig og dra frem når andreas skal ligge og sove. barn drømmer vist etter lyder har jeg hørt noe om en gang. sett på en bmw film,så vil han sikkert drømme om noe kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 he he. så sant så sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 American High - komedie 1 ubesvart anrop - grøsser Ladder 49 - Action National Treasure - Action Alexander (the great alexander) Flyvende Dolker - japansk 'action' (snikende tiger, skjult drage lignende film) Har sett flere gode filmer. Men har hjernteppe atm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 ubesvart anrop er så fuc%¤%%¤&/ kjedeligggggl, de blir jo redde som bare det hver gang tlf ringer jo, aiiiii ayamusa kikimua tielifona aiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Ringenes Herre Heheh, de fleste har vel sett dem allerede, men jeg blir aldri lei av dem, super underholdning Ellers så går jeg ALDRI lei av filmer som Braveheart og Gladiatoren! Nyere filmer som The Grudge, og National Treasure er sikkert grei helgeunderholdning det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Fight Club:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Ladder 49 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Doh! KlubbDVD'ene til BMWCCN selvsagt. Når den kom i posten, satt jeg og kvinnfolket oppe til 03:00 for å se den ferdig! Eller playstation2 med GT4 og Logitech-rattet og et par hundre runder på ringen Ellers er de andre forslagene bra de også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Constantine Collateral De utrolige The terminal Det er de siste som jeg har sett som utmerket seg litt på en annen måte.... Men til vanlig går det på Ringenes Herre, Star Wars, osv.. + god gammeldags action uten mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Hmm.. Og jeg som bare har sett den siste av Ringenes Herre. Var det lurt? Er egentlig ikke noe fan av eventyrfilmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå