Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på og leie meg noen gode filmer siden lillegutten skal være hjemme og han ligger jo for d meste og sover. :) noen gode forslag og va liker dere og se på?? :D

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gode gamle mafiafilmer, som "Scarface" og "Gudfaren" I->III er jo tidtrøte da... 10-11 timer med god underholdning bare med disse filmene det :D Ellers så har du jo "Dødelig Våpen" I->IV. Mye annet morsomt også, som "Ronin"(BMW-mishandling), "Den Siste Speider" (BMW-mishandling), "Taxi"-filmene og for ikke å glemme "Flåklypa Grand Prix" :!:

Håper du fikk litt tips ut fra dette :wink:

Skrevet

tror nok d blir en tur på videosappa ja. fik ringenes h colection i posten i går men d er vel ikke no særlig og dra frem når andreas skal ligge og sove. barn drømmer vist etter lyder har jeg hørt noe om en gang. :)

Skrevet
tror nok d blir en tur på videosappa ja. fik ringenes h colection i posten i går men d er vel ikke no særlig og dra frem når andreas skal ligge og sove. barn drømmer vist etter lyder har jeg hørt noe om en gang. :)

sett på en bmw film,så vil han sikkert drømme om noe kult :D

Skrevet

American High - komedie

1 ubesvart anrop - grøsser

Ladder 49 - Action

National Treasure - Action

Alexander (the great alexander)

Flyvende Dolker - japansk 'action' (snikende tiger, skjult drage lignende film)

Har sett flere gode filmer. Men har hjernteppe atm. :roll:

Skrevet

ubesvart anrop er så fuc%¤%%¤&/ kjedeligggggl, de blir jo redde som bare det hver gang tlf ringer jo, aiiiii ayamusa kikimua tielifona aiiiii

Skrevet

Ringenes Herre ;) Heheh, de fleste har vel sett dem allerede, men jeg blir aldri lei av dem, super underholdning :D

Ellers så går jeg ALDRI lei av filmer som Braveheart og Gladiatoren!

Nyere filmer som The Grudge, og National Treasure er sikkert grei helgeunderholdning det også :)

Skrevet

Doh!

KlubbDVD'ene til BMWCCN selvsagt.

Når den kom i posten, satt jeg og kvinnfolket oppe til 03:00 for å se den ferdig!

Eller playstation2 med GT4 og Logitech-rattet og et par hundre runder på ringen :D

Ellers er de andre forslagene bra de også!

Skrevet

Constantine

Collateral

De utrolige

The terminal

Det er de siste som jeg har sett som utmerket seg litt på en annen måte....

Men til vanlig går det på Ringenes Herre, Star Wars, osv.. + god gammeldags action uten mening :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...