Aguilera Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 Har hørt med de i fengselet Men de hadde ikke tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 Har også lakkert selv med godt resultat,men det pleier å holde ca 3 måneder så begynner lakken å sprekke,har gjort det flere ganger opp gjennom årene men det samme skjer, vet ikke om det er dårligere lakk på spraybokser som er årsaken,men felger lakkert hos en billakkerer blir bra og holdbart. vanlig lakk du har brukt eller? felglakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Har også lakkert selv med godt resultat,men det pleier å holde ca 3 måneder så begynner lakken å sprekke,har gjort det flere ganger opp gjennom årene men det samme skjer, vet ikke om det er dårligere lakk på spraybokser som er årsaken,men felger lakkert hos en billakkerer blir bra og holdbart. vanlig lakk du har brukt eller? felglakk? Har brukt akrylbasert bil lakk grunning lakk og klarlakk på sprayboks ,har lakkert andre deler av bilen med samme resultat, det holder seg strøkent noen måneder før det blir enten små sprekker eller flasser av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bmw Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Er det alufelger bør du få dem sandblåst og pulverlakkert, mener å huske jeg ga 300,- på felg, da blir de som nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 23, 2005 Forfatter Share Skrevet April 23, 2005 Er det alufelger bør du få dem sandblåst og pulverlakkert, mener å huske jeg ga 300,- på felg, da blir de som nye Det er alufelger ja... hadde jo tenkt å få dem sandblåst og pulverlakkert, men det kosta 1500,- pr felg!!!! Slikt har vi ikke råd til, så hvor i alle dager har du fått det så billig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bmw Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 1500,- hørtes mye spør du meg, uannsett er det et firma her i Drøbak Roar`s sandblåsing som jeg bruker som gjør en kjempejobb, kan seff dobbeltskjekke ang pris, (blitt litt mye tynner opp gjennom åra) men det blir vel langt unna for deg tenker jeg, men kan jo være andre som vil prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Her i distriktet har vi et firma som heter Nordpro (værna bedrift) som driver med pulverlakkering. Flere kammerater av meg har fått felgene sine glassblåst først og stukket på Nordpro for å få felgene pulverlakkert. Sinnsykt bra resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Som Gjernes skriver over her, glassblås felgene! Ikke sandblås de. Sandblåsinga kan laga store hakk i felgen. Glassblåsing så blir de strøkne. Jeg fikk glassblåst og lakkert felgene mine hos en lakkerer på Gjøvik. Betalte 1500 for alle fire felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bmw Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Som Gjernes skriver over her, glassblås felgene! Ikke sandblås de. Sandblåsinga kan laga store hakk i felgen. Glassblåsing så blir de strøkne. Jeg fikk glassblåst og lakkert felgene mine hos en lakkerer på Gjøvik. Betalte 1500 for alle fire felgene. Bruker man folk som kan jobben sin, er sandblåsing like bra, vist man får store "hakk" etter sandblåsing har man brukt for høyt trykk. Sand er nok mer hardhendt en glass, men lakken som sitter på felgene er HARD da. Mine ble sandblåst, sendt til pulverlakkering, kom tilbake som nye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW320d Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Fikk mine brennlakert for 1300kr! Var på ein vernabedrift, men det vart bra resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 24, 2005 Forfatter Share Skrevet April 24, 2005 Noen som vet om en plass i Rogaland (helst Stavanger området) som kan sandblåse de for en rimelig penge? 1500,- pr felg er vanvittig mye, og ikke noe vi gidder betale! Har prøvt selv idag å pusse ned felgene, men helsi***n for et arbeid Tror vi sat i en time og fikk ikke bort mer en det øverste laget...og vi brukte maskin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Tja. kjøp en liten kompressor og sandblås selv. Eller man kan leie utstyret. Nå har ikke HSS Hireshop noen butikk i sidiss-land, men det er vel noe lignende sikkert. Husk at du tross alt spruter sand, så stå på et sted du kan leke fritt. Bruk gjerne presenning under der du jobber, så kan du lettere samle sammen sanden etterpå og bruke den pånytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Har hørt med de i fengselet Men de hadde ikke tid... Hvis ikke de har tid, hvem i samfunnet har tid da???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 he he he. så sant så sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 Har hørt med de i fengselet Men de hadde ikke tid... Hvis ikke de har tid, hvem i samfunnet har tid da???? Hehehe, du kan så si De er visst ganske så opptatt av diverse "godt" arbeid der inne fortia... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå