Ingenteng Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 skal bygge stereo med 2 12" i min e36 men klarer ikke og bestemme meg for hvordan jeg skal gjøre dette. ønsker tips for å få bra lyd i disse bilene og gjerne bilder av hvordan andre har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 skal bygge stereo med 2 12" i min e36 men klarer ikke og bestemme meg for hvordan jeg skal gjøre dette. ønsker tips for å få bra lyd i disse bilene og gjerne bilder av hvordan andre har gjort det første bud for og få god lyd er støydemping og et bra frontsett! 2*12 er igrunn ikkje nødvendig holder med en heftig 12" med en kraftig forsterker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 har alt stereo fra øverste hylle hos alpine. altså front,sub og bak høytalere i alpine type r. forsterkere er den største alpine v12 mono blokka og den største v12 4 kanaler så utstyret er bra men jeg plages med å få bass trykket fram i bilen. skulle gjerne hadd noen tips om å få trykk i cupeèn uten å skjere for mye i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 har alt stereo fra øverste hylle hos alpine. altså front,sub og bak høytalere i alpine type r. forsterkere er den største alpine v12 mono blokka og den største v12 4 kanaler så utstyret er bra men jeg plages med å få bass trykket fram i bilen. skulle gjerne hadd noen tips om å få trykk i cupeèn uten å skjere for mye i bilen det er ei plate i baksetene som du kan fjerne! og du kan lage hull i hattehylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Typisk problem dette på e36, er jo så mye stål der..bedre i coupe enn på sedan vertfall..er ikkje så lurt å skjære i stålet under hattehylla heller trur eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 har 3 4" bassrefleks rør jeg hadde tengt å montere i hatt hylla. tror du det blir merkbar forskjell av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Typisk problem dette på e36, er jo så mye stål der..bedre i coupe enn på sedan vertfall..er ikkje så lurt å skjære i stålet under hattehylla heller trur eg.. må en så må en! og blir det gjort skikkelig og ser bra ut er det ikkje farlig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 har 3 4" bassrefleks rør jeg hadde tengt å montere i hatt hylla. tror du det blir merkbar forskjell av det? Ja det kommer nok til å hjelpe mye, har faktisk en kompis som har det, der er det skikkeli trøkk..det hadde eg glemt må en så må en! og blir det gjort skikkelig og ser bra ut er det ikkje farlig da Nei er ikkje farlig med slike hull..tenkte litt større eg, mener å ha sett en spørre om det gikk an å ta vekk alt stålet under hylla, dette er vel ikkje så bra? Er ikkje dette stålet med som en avstivning i karroseriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 jo det er med for og stiva av bilen. Metallet i sete ryggen er også med å stive av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 men uansett 2 eller 4 porter plassert på strategis vis ser nokk bra ut det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 ja det tror jeg også. tror ikke det vil ha noe å si på stivheten i karosseriet heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 ja det tror jeg også. tror ikke det vil ha noe å si på stivheten i karosseriet heller du må ikkje fjerne plata! bare lage hull med holsag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 jepp:) vet du noen plasser jeg kan finne bilder av bilstereo bygg i e36? trenger noen tips for å bygge slik at det ser bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 du får surfe litt på nettet kommer ikkje på noe i farta men du kan jo også ta en titt i gallariet her og se! vi kan jo bygge for deg, ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå