Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal bygge stereo med 2 12" i min e36 men klarer ikke og bestemme meg for hvordan jeg skal gjøre dette. ønsker tips for å få bra lyd i disse bilene og gjerne bilder av hvordan andre har gjort det

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
skal bygge stereo med 2 12" i min e36 men klarer ikke og bestemme meg for hvordan jeg skal gjøre dette. ønsker tips for å få bra lyd i disse bilene og gjerne bilder av hvordan andre har gjort det

første bud for og få god lyd er støydemping og et bra frontsett! 2*12 er igrunn ikkje nødvendig holder med en heftig 12" med en kraftig forsterker!

Skrevet

har alt stereo fra øverste hylle hos alpine. altså front,sub og bak høytalere i alpine type r. forsterkere er den største alpine v12 mono blokka og den største v12 4 kanaler så utstyret er bra men jeg plages med å få bass trykket fram i bilen. skulle gjerne hadd noen tips om å få trykk i cupeèn uten å skjere for mye i bilen

Skrevet
har alt stereo fra øverste hylle hos alpine. altså front,sub og bak høytalere i alpine type r. forsterkere er den største alpine v12 mono blokka og den største v12 4 kanaler så utstyret er bra men jeg plages med å få bass trykket fram i bilen. skulle gjerne hadd noen tips om å få trykk i cupeèn uten å skjere for mye i bilen

det er ei plate i baksetene som du kan fjerne! og du kan lage hull i hattehylla

Skrevet

Typisk problem dette på e36, er jo så mye stål der..bedre i coupe enn på sedan vertfall..er ikkje så lurt å skjære i stålet under hattehylla heller trur eg..

Skrevet
Typisk problem dette på e36, er jo så mye stål der..bedre i coupe enn på sedan vertfall..er ikkje så lurt å skjære i stålet under hattehylla heller trur eg..

må en så må en! og blir det gjort skikkelig og ser bra ut er det ikkje farlig da

Skrevet
har 3 4" bassrefleks rør jeg hadde tengt å montere i hatt hylla. tror du det blir merkbar forskjell av det?

Ja det kommer nok til å hjelpe mye, har faktisk en kompis som har det, der er det skikkeli trøkk..det hadde eg glemt :wink:

må en så må en! og blir det gjort skikkelig og ser bra ut er det ikkje farlig da

Nei er ikkje farlig med slike hull..tenkte litt større eg, mener å ha sett en spørre om det gikk an å ta vekk alt stålet under hylla, dette er vel ikkje så bra? Er ikkje dette stålet med som en avstivning i karroseriet?

Skrevet

jepp:) vet du noen plasser jeg kan finne bilder av bilstereo bygg i e36? trenger noen tips for å bygge slik at det ser bra ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...