Gå til innhold

ønsker tips/bilder av bilstereo bygg i e36 cupe


Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal bygge stereo med 2 12" i min e36 men klarer ikke og bestemme meg for hvordan jeg skal gjøre dette. ønsker tips for å få bra lyd i disse bilene og gjerne bilder av hvordan andre har gjort det

første bud for og få god lyd er støydemping og et bra frontsett! 2*12 er igrunn ikkje nødvendig holder med en heftig 12" med en kraftig forsterker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har alt stereo fra øverste hylle hos alpine. altså front,sub og bak høytalere i alpine type r. forsterkere er den største alpine v12 mono blokka og den største v12 4 kanaler så utstyret er bra men jeg plages med å få bass trykket fram i bilen. skulle gjerne hadd noen tips om å få trykk i cupeèn uten å skjere for mye i bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har alt stereo fra øverste hylle hos alpine. altså front,sub og bak høytalere i alpine type r. forsterkere er den største alpine v12 mono blokka og den største v12 4 kanaler så utstyret er bra men jeg plages med å få bass trykket fram i bilen. skulle gjerne hadd noen tips om å få trykk i cupeèn uten å skjere for mye i bilen

det er ei plate i baksetene som du kan fjerne! og du kan lage hull i hattehylla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 3 4" bassrefleks rør jeg hadde tengt å montere i hatt hylla. tror du det blir merkbar forskjell av det?

Ja det kommer nok til å hjelpe mye, har faktisk en kompis som har det, der er det skikkeli trøkk..det hadde eg glemt :wink:

må en så må en! og blir det gjort skikkelig og ser bra ut er det ikkje farlig da

Nei er ikkje farlig med slike hull..tenkte litt større eg, mener å ha sett en spørre om det gikk an å ta vekk alt stålet under hylla, dette er vel ikkje så bra? Er ikkje dette stålet med som en avstivning i karroseriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...