Sperre Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Fikk endelig de etterlengtede angel eyes'ene mine i går. Er 2004 modellen ifra Hella. Jeg synes de var utrolig fine, men de kostet i tilleg en del mer en in-pro lyktene . Her er noen bilder som er tatt i går : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 så pent ut men jeg ville kjøpt mørke klarglass blinklys http://www.autospar.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 23, 2005 Forfatter Share Skrevet April 23, 2005 skal kjøpe nye blinkers og spredere etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Hella er tingen det så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Mye finere de der enn de andre fra hella. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Var mye penere når de var mørke innvendig, men ringene er fortsatt små og opp-ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 23, 2005 Forfatter Share Skrevet April 23, 2005 Var mye penere når de var mørke innvendig, men ringene er fortsatt små og opp-ned.. Kresen da eller hehe... Synes de er finere enn mye annet en kan få tak i ihvertfall. Synes ringene er fine, og de lyser bra i dagslys også i motsetning til masse annet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Såg bra ut det der... Kledde bilen bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 23, 2005 Forfatter Share Skrevet April 23, 2005 Han jeg kjøpte de fra de kostet 6000 til sammen men det viste seg til å være for hver lykt ?! Men uansett fikk de til 6500 og uten mva så de hadde kommet på en 14k eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Høres ut som en lurendreier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 23, 2005 Forfatter Share Skrevet April 23, 2005 lurendeier ? De ikke koste så mye, skal ringe til hellanor å spørre til mandagen. Anyways, russetid nå, skal drikke meg full på brygga ! Snakkes hehe hoi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 lurendreier lurendrei| er m2 (lavtysk, nederlandsk 'smugler, svindler', satt i forbindelse(n) med I lure) lur person, listig svindler Med mindre det er Xenon-lykter så var nok fyren en slik... Det hadde neppe lønna seg å produsere så dyre (14k) vanlige lykter til E36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Flott bil, ser bra ut det der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Skulle kjøpe nye lykter til min tidligere Rover sd-1 pga EU-kontroll. De ville kostet den nette sum av 8000.........PR.STK! Dette var det billigste i Nord-europa. dette var for 8 år siden. Solgte heller bilen for 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Blei fint det der.. .. Men som andre har uttalt, litt for små de ringene egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå