Tech9 Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Ta en titt på dette: BMW E30 325i cab, "Lambo"-dører, E39-front (nyrer/lykter), 9,5 og 10,5x18 Schmidt, Justerbart senkesett fra FK, Seidl hekkskjørt, Rieger sideskjørt, Lumma frontspoiler.. Flere bilder her Styling levert av Styling Tech, jobb/lakk av Automote Tuning. Flere bilder kommer etterhvert som prosjektet nærmer seg ferdigstillt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 ser ut som den blir fet når den er ferdig bygget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 24, 2005 Forfatter Share Skrevet April 24, 2005 ser ut som den blir fet når den er ferdig bygget Jepp, tror denne blir heftig.. Men det er visst litt prøving og slikt igjen enda da..de er litt usikre på det med E39 nyrene og slikt.. Men det blir spennende og se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Jepp den er drit tøff, blir kjekt å se sluttresultatet..liker bilene til sivert rolf, tror min styling og er ifra dere på stylingtech, senkingen og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Orginalpolitimann som jeg er , så er nok ikke den bilen "my cup of tea", men det ser ut til å bli ett gjennomført prosjekt da..... \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 24, 2005 Forfatter Share Skrevet April 24, 2005 Jepp den er drit tøff, blir kjekt å se sluttresultatet..liker bilene til sivert rolf, tror min styling og er ifra dere på stylingtech, senkingen og.. Hvis bilen din er bygd av Sivert Rolf & co. så er delene sikkert fra Styling Tech ja..han handler vel det meste hos Svein Erik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 blir sikkert kul og se på men ikke min smak akk nei. fint prosjekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 blir litt for mye av alt for min smak. gjennomført, men harry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Blir sikkert en rå bil ja... De Schmidt felgene er bare råe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Orginalpolitimann som jeg er , så er nok ikke den bilen "my cup of tea", men det ser ut til å bli ett gjennomført prosjekt da..... \:D/ Ditto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 liker ikke helt de dørene.. men ellers ser det jo ut til å bli et tøft prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Dette ser ut som et kjempe prosjekt! Gleder meg til å se sluttresultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Kult prosjekt ja, men ikke helt min stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Dette kan blir bra... Har tro på d!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Lenge leve Rieger Styling!! Konge prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå