Bmw325cab94 Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Hei Har satt i ny stereo i bilen, mp3 spiller,3x10 tom bass, kicker høyttalere bak og focal forran Skal jeg spille inn stereoen? For en stund siden kjøpte jeg komplett hjemmestereo på hifiklubben... Dem sa at jeg skulle spille inn i 100 timer Åssen blir det med bilstereo Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Hei er innom en liten tur på forumet. JA kjør inn høytalerne!! jeg bruker å ikke spille så enormt høyt, i de 14 første dagene. Membranene og opphenget trenger å få beveget seg litt før full guffe. Jeg har forstått det sånn at hjemme høytalere trenger lengere tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Når jeg kjøpte den første sub'en min fikk jeg beskjed om å spille den inn i ca 20 timer... det var en sony xplod 12" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Bare å kjøre på det. Eneste som vil skje er at lyden forandrer seg litt når elementene blir mykere i opphenget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Vil ikke anbefale å skru på maks lyd med en gang nei Gjør du det så kan membranen på sub/høytaler revne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holmen Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Hei En 15-25timer er anbefalt og spill det inn er ikke å anbefale å spille noe mer enn halv før det hr gått en 20 timer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 ...alle høgtalarelement skal i prinsippet spelast inn, men vanlig speling er og innspeling....lyden kjem etter kvart. Så er spørsmålet om nokon høyrer forskjel. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 har du benytta orginal plassering på høgt.? er i startgropa med mit anlegg, men eg veit ikkje heilt kor eg skal gripe saken an. Vert lit spesielt på ein cab... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 har du benytta orginal plassering på høgt.? er i startgropa med mit anlegg, men eg veit ikkje heilt kor eg skal gripe saken an. Vert lit spesielt på ein cab... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå