Mirakulix Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Rial 16" til E36 Felgene er dønn strøken og pene å se på. Kjøpt i fjor sommer, med sinnsyk bra dekkmønster igjen. Vurderes solgt pga. overgang til 17". Gi bud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Bmw Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Hva koster slike felger nye da? slik at jeg har noe å gå ut fra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirakulix Posted April 25, 2005 Author Share Posted April 25, 2005 Jeg mener det var rundt 6500,- for felgpakken med dekk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Hvor brede er felgene og hva er innpresset? Hvilke dekk er det som står på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirakulix Posted April 26, 2005 Author Share Posted April 26, 2005 Dekkene som står på er av merket 'WANLI' jeg mener å huske det er 205/50/16 Uten spinning holder dekkene iaff 2 sommersesonger til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts