Gå til innhold

Litt av en dag


SE
 Share

Anbefalte innlegg

I dag når jeg glad og fornøyd kjørte inn til Larvik for å bestille nye sommerhjul. Så havnet jeg bak en BMW, men trøtt som jeg var oppdaget jeg ikke med en gang at det var en BMW jeg aldri hadde sett på veine før. Jeg oppdaget til min gledelige overaskelse at det var en 320i E90. Mørk grå med BR skilter. Den var grisefin (hvertfall bakfra). Det var jo litt kjedelig at jeg ikke fikk sett den forfra, men jeg hadde ikke tid til å følge etter...

Fikk bestillt hjul fra GS. Og med 40% rabatt så kan jeg ikke si jeg blei noe mindre glad. :shock:

Storfornøyd satte jeg kursen hjem til Stavern, men hva er det jeg ser! Samme 320i kommer nå kjørende fra Stavern. Så da fikk jeg sett den forfra også. :wink:

Så må si dette er det beste mandagen på evigheter. :D Synd jeg ikke hadde med digitalkamera, men fikk knipsa et med mobilen. Skal undersøke om det er brukbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke verre enn å dra inn til nærmeste bmw-forhandler. Da kan du få kjøre en også ;)

Hehe det kan jeg seff. Kjenner de på Morris i Tønsberg godt så det er ikke noe problem, men har ikke hatt tid enda. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...