johjoa Skrevet April 25, 2005 Skrevet April 25, 2005 Noen som vet om man får kjøpt skinn trekk til og trekke om de orignale stoffsetene jeg har i bilen min selv? har en E36 Coupe
Ingenteng Skrevet April 25, 2005 Skrevet April 25, 2005 www.Schmiedmann.dk har skinn trekk med meget god passform:) husk å trykke på det danske flagget når du skal inn å se c",)
johjoa Skrevet April 25, 2005 Forfatter Skrevet April 25, 2005 Jeg skulle gjerne ha kjøpt skinsetene dine... men 7k.... det har ikke jeg rå til... der må du komme med et godt tilbud så slår jeg kanskje til
Gaute Skrevet April 26, 2005 Skrevet April 26, 2005 Jeg skulle gjerne ha kjøpt skinsetene dine... men 7k.... det har ikke jeg rå til... der må du komme med et godt tilbud så slår jeg kanskje tilHva er et godt tilbud?Eller rettere sagt; hva har du råd til? Interiøret er nokså strøkent, og jeg har ikke sett noen hele og pene interiør til den prisen. Synes faktisk det er kjempebillig! Men for all del, jeg er jo også åpen for en realistisk diskusjon. Men da må det komme konkrete ting ut av det, og jeg har ikke samvittighet til å selge det alt for billig. Da vil jeg ha det selv.
Kjell Rune Skrevet April 26, 2005 Skrevet April 26, 2005 jeg solkte ett interiør sort skinn til e34 med comfortseter forand og full pakke for 5000 og jeg angrer for d var alt for billig...
peder20 Skrevet April 27, 2005 Skrevet April 27, 2005 heisann jeg har komplett skinnseter!!! du skal få det for 4 tusen... FERDIG PRUTA!
Chris Skrevet April 27, 2005 Skrevet April 27, 2005 håper de er i dårlig stand.. hehe dersom de er strøkne er det jo gibortpris...
johjoa Skrevet April 27, 2005 Forfatter Skrevet April 27, 2005 Har du bildeR? veldig intrisert... send en PM eller en mail til meg på johjoa@johjoa.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå