Morten.S Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Hei Jeg har sett noen har slike originale hvite bmw trekk over nakke støttene, hvor finner jeg disse? Ser litt stilig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 det er IKKE stilig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 Tror det kommer litt annpå bilen, men jeg synes det er litt stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Bedre om de hadde vert svarte da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 Sant, med innsyd m3 logo ellerno Men noen som har peil på hvor jeg finner dette? På nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Kvite nakestøtte-greier-med-logo er jo nesten like fett som min laim-grønne mega-supre-fartstripe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 syns heller ikke at det er noe pent med trekk på nakke putene. det er jo noe såm var "inn" på 80 tallet sammen med terninger og cromma hjulbue lister:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 De selges hos BMW forhandlere. PS jeg hadde også sånne på 80 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Jeg vet mekonomen har slike. iaff i den lokale butikken her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 www.tuning.no tror jeg har.. Får hos forhandler uanz.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå