ove Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 nå har eg kommet godt igang med og legge ut slitedeler på webbutikken min har fått in en del bremser viss dere ser under bremsedeler. er dette en oversiktelig side dere kunne finne frem på og så lurer eg på om eg skal legge ut mere service deler og service pakker hva synes dere www.osbildeler.no skal legge inn tekst på at bildene ikke stemmer men tekst og priser modeller skal være riktig er så mye jobb viss eg skal ta bilde av hver skive til hver model. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Kanonbra!! Har lysst på redstuff eg Åssen er prisene her i forhold til andre forhandlere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 dei skal være bra og nå er det jo kamanje på dei som du ser på butikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 sørvis "pakker" hadde vært lurt å legge ut vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Ser bra ut ove! Passer bra at du har lagt ut bremsedeler - siden jeg ikke lenger har håndbrekk. Trenger nok litt deler til det.. og foringer og stag opp og i mente.. Kanonbra!! Har lysst på redstuff eg Åssen er prisene her i forhold til andre forhandlere? Tror ikke redstuff egner seg til ditt bruk! De må såvidt jeg har forstått bli varme før de funker skikkelig. Med andre ord ikke noe særlig for vanlig gatebruk, iallefall ikke for turer på dagtid... De fleste i BMWCCN som kjører en del på bane bruker greenstuff (Ove Kvam m.fl. har ihvertfall brukt det). Mulig noen bruker yellow også. Den er vel en mellomting tror jeg. Greenstuff hadde sikkert vært tingen på compacten din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Hadde EBC drilla/slissa + green stuff bremseklosser på min E30... Funka utrolig bra + at en får mindre av alt det jævla bremsestøvet som legger seg på felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Kanonbra!! Har lysst på redstuff eg Åssen er prisene her i forhold til andre forhandlere? Tror ikke redstuff egner seg til ditt bruk! De må såvidt jeg har forstått bli varme før de funker skikkelig. Med andre ord ikke noe særlig for vanlig gatebruk, iallefall ikke for turer på dagtid... De fleste i BMWCCN som kjører en del på bane bruker greenstuff (Ove Kvam m.fl. har ihvertfall brukt det). Mulig noen bruker yellow også. Den er vel en mellomting tror jeg. Greenstuff hadde sikkert vært tingen på compacten din. Joda, vet godt at jeg ikke har bruk for Redstuff, men jeg vil helst ha røde bremseklosser hehe.... Må jo matche bilen hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 på greenstuff forsvinner iallefall fargen etter litt "hard bruk".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Bare å finne frem sprayboksen det. Men klossene viser jo så godt som ikke, og blir dessuten svarte etter kort tid. Det er kalipperene du må ha røde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Jeg syns siden din var kjempe bra og lett å finne frem på c",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Kjempebra jeg kommer innom i slutten av mai mnd. skal da ha bla. annet crome ringer + bremseskiver+++++ masse snaks! liker at det er i nærområdet, kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå