Gå til innhold

Carbon Tak

Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg liksom fått den iden omm att jeg skal ha carbon tak på m5én min. hva tror dere om svart tak på en gullfarga bil?? kan jo si att den skal være grå neders med sorte felger med gull skrift på. :) kunne vært litt kult og prøvd noe litt annet liksom for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carbon tak? Blir ikke det en kostbar operasjon da?

Legger kanskje bare på toppen.. slik TS Racing prøvde på med det rosa helikopteret (Audien). Det fikk visst ingen god ende på visa. De måtte visst gi opp og omlakkere hele taket etterpå... sier ryktene ihvertfall. Om de er til å stole på kan man aldri vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

planen var dette for m5én.

lakkere hele bilen med orginalstayling og litt mer gull i fargen noe lignende den e46 m3´n som jeg har i galleriet. carbon tak type svart og ikke lakkert og 19" sorte felger med gullskrift på eine eiken. :) tror dette kan bli litt stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carbon tak? Blir ikke det en kostbar operasjon da?

Legger kanskje bare på toppen.. slik TS Racing prøvde på med det rosa helikopteret (Audien). Det fikk visst ingen god ende på visa. De måtte visst gi opp og omlakkere hele taket etterpå... sier ryktene ihvertfall. Om de er til å stole på kan man aldri vite.

taket var bra men måtte legge på mer klarlakk pga luftbobler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...