Jump to content

ettermontere el.vinduer

Riefarn
 Share

Recommended Posts

noen som har erfaring med å ettermontere elektrisk sett til vinduer? har jo selfølgelig ikke det, og klarte å knekke vindusheisern i vinter, så lurer på om jeg bare skal kjøpe et slikt sett.... husker ikke hvor jeg så dette, men lå like oer 1000 lappen...

Kjøpte ett sett fra www.schmiedmann.dk til E36 en gang. Det var ett helvete å få vinduene til å gå rett og ikke minst fort nok. Alt det andre var greit. Men når alt til slutt er på plass, med riktig justering og masse fett på skinnene, så var det bare fryd og gammen! :)

Hvordan var det med bryterne til dette settet? Er de originale? Monteres de på original plassering?

De er vel ikke helt originale, men dønn lik originalene. Monteres i midtkonsollen ja. Eneste som var "nedtur" med settet var at de ikke hadde "ett-trykks funksjon". Dvs. de gikk ikke ned automatisk uten at du holdt nede knappen. :(

Kjøpte ett sett fra www.schmiedmann.dk til E36 en gang. Det var ett helvete å få vinduene til å gå rett og ikke minst fort nok. Alt det andre var greit. Men når alt til slutt er på plass, med riktig justering og masse fett på skinnene, så var det bare fryd og gammen! :)

alt høres jo bra ut botrsett fra: Det var ett helvete å få vinduene til å gå rett og ikke minst fort nok.

hmm..... orker jeg detta a tro.... :-k