S. Gunstad Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Noen som vet hvor det selges slike plastrammer til å ha bak skiltet. Slik der det ofte står f. eks. Larvik bil A\s. Kunne tenke med en der det står M-Power eller liknende. Noen som vet hvor slike selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Hos BMW eller en rekvisita/styling butikk? Ta en tlf. til OS bildeler og hør eller sjekk ut på sidene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 bmw klubben har ! på mine står det "bmw car club,norway" på. (se galleriet mitt) , men har og sett de der det står "adore it,before i floor it",og "catch me if you can" på.ganske kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 jeg har hadt en del biler som d har stått japanscrott nein danke. eller noe slik. kan ikke og skrive på tysk dem er kule. lager dem selv jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Finere uten... synes jeg ihvertfall. Har montert skiltene bak med 12mm avstandsykker, forran har jeg buet det skikkelig og montert helt inntill. Blir veldig pent, om skiltene er av den "nye" typen! (med sort ramme) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 men står det "catch me if you can" så blir livet en kamp når du er ute å kjører bil! kan liksom ikke la noen kjøre forbi.det blir jo litt slitsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Er det noen muligheter for å få tilpasset disse "www.bimmers.no" til skilt platene på bilen... det hadde kanskje blitt litt kult... bare lurer jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Er det noen muligheter for å få tilpasset disse "www.bimmers.no" til skilt platene på bilen... det hadde kanskje blitt litt kult... bare lurer jeg.. Det blir nok desverre bare en størrelse på disse merkene, og de blir for store for skiltplatene (større enn på bildet). Blir det mange bestillinger kan det være mulighet for å skaffe forskjellige typer, men det er så vanskelig å vite det på forhånd... Kanskje best å ta det i flere omganger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå