Aguilera Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 Right thank you, sga pussa ner og gjør fronten klar fysste, så tar eg kontakt me de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Hvordan går det med fronten, aguilera? Jeg har pusset min ned nå, lagt glassfiber og spaklet den ferdig. Venter bare på vingen min ifra autoshineshop.no så jeg kan lakkere alt på en gang. *xcited* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 Heheh, hmm... den står godt på sin plass ennå, har pusset litt på den, men har ikke hatt tid til å sette meg ned og gjør det skikkelig enda Er ikke lenge til du får på din nå da?? Spennendes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Det er litt pussing på en slik fanger, desverre :\ Gikk vel en 6ark med pussepappir før jeg så meg fornøyd (P400) Nei, er like før nå. Men er så usikker; Svart eller sølv gitter? Bilen er svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Men er så usikker; Svart eller sølv gitter? Bilen er svart. Definetivt svart gitter mener jeg om du vil/har en litt clean stil på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg skal vertfall ha svart gitter, men så har jo jeg rød bil da.... Men tror nok jeg ville valgt svart til din også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg skal vertfall ha svart gitter, men så har jo jeg rød bil da....Men tror nok jeg ville valgt svart til din også... Tror faktisk grått/sølv hadde vært fint på din jeg... Ville heller hatt svart på svart bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Det er litt pussing på en slik fanger, desverre :\Gikk vel en 6ark med pussepappir før jeg så meg fornøyd (P400) Nei, er like før nå. Men er så usikker; Svart eller sølv gitter? Bilen er svart. Sort Helt klart sort gitter.... Sølv/grå farget blir så dominerende.. pluss at all skit og lort har det med å missfarge gitteret etter en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Okei, takk for innspill Bilder kommer når alt er på plass. skal sende opp litt bilder underveis av jobben jeg har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg skal vertfall ha svart gitter, men så har jo jeg rød bil da....Men tror nok jeg ville valgt svart til din også... Tror faktisk grått/sølv hadde vært fint på din jeg... Ville heller hatt svart på svart bil. Mjah, mjo..... menneh ikke viss jeg skifter til svart grill... da må gitteret oxo ver svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg skal vertfall ha svart gitter, men så har jo jeg rød bil da....Men tror nok jeg ville valgt svart til din også... Tror faktisk grått/sølv hadde vært fint på din jeg... Ville heller hatt svart på svart bil. Mjah, mjo..... menneh ikke viss jeg skifter til svart grill... da må gitteret oxo ver svart Jeg ville nok også godt for sort gitter på din bil. Gir en flott kontrast på rød bil... Og får du deg noen Angeleyes også nå, så er jo alt bare lækkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå