johjoa Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Jeg har planer om og kjøpe noe styling fra Danmark.... noen som vet hva tollen kan komme på? - M-tech front - M-tech sideskjørt - M-tech ratt må vell ut med 4000-5000 kr for alt med frakt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 25% moms, og så får du håpe du får tilbakebetalt den danske momsen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Hvor i danmark skal du bestille de delene hæn??Er det hos koed??Isåfall er det glassfibersett som trenger tilpassing.Har bestilt deler der før jeg.Allt som ble bestilt kom Vurdere og bestille meg den m-tech2 pakken jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 26, 2005 Forfatter Share Skrevet April 26, 2005 Tenkte og bestille på Schmiedmann eller koed... det er vanlig ab* plast eller hva det heter... Edit: Innlegg nr. 100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtm Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 hvis du reiser til danmark selv for å hente deler så kan du ta med deg til en verdi av 6000 uten å betale noe ekstra.. hvis du får det tilsendt må du momse det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Hvor i danmark skal du bestille de delene hæn??Er det hos koed??Isåfall er det glassfibersett som trenger tilpassing.Har bestilt deler der før jeg.Allt som ble bestilt kom Vurdere og bestille meg den m-tech2 pakken jeg og. Hvor mye måtte du betale i frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 hvis du reiser til danmark selv for å hente deler så kan du ta med deg til en verdi av 6000 uten å betale noe ekstra.. hvis du får det tilsendt må du momse det... Ja men husk at den danske momsen også er på 25% og den betaler du ikke viss du får det sendt til norge pga at da betaler du bare den norske momsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå