johjoa Skrevet April 26, 2005 Skrevet April 26, 2005 Jeg har planer om og kjøpe noe styling fra Danmark.... noen som vet hva tollen kan komme på? - M-tech front - M-tech sideskjørt - M-tech ratt må vell ut med 4000-5000 kr for alt med frakt...
Gunnar Skrevet April 26, 2005 Skrevet April 26, 2005 25% moms, og så får du håpe du får tilbakebetalt den danske momsen etterpå.
manta-a Skrevet April 26, 2005 Skrevet April 26, 2005 Hvor i danmark skal du bestille de delene hæn??Er det hos koed??Isåfall er det glassfibersett som trenger tilpassing.Har bestilt deler der før jeg.Allt som ble bestilt kom Vurdere og bestille meg den m-tech2 pakken jeg og.
johjoa Skrevet April 26, 2005 Forfatter Skrevet April 26, 2005 Tenkte og bestille på Schmiedmann eller koed... det er vanlig ab* plast eller hva det heter... Edit: Innlegg nr. 100
gtm Skrevet Mai 1, 2005 Skrevet Mai 1, 2005 hvis du reiser til danmark selv for å hente deler så kan du ta med deg til en verdi av 6000 uten å betale noe ekstra.. hvis du får det tilsendt må du momse det...
Desloch Skrevet Mai 1, 2005 Skrevet Mai 1, 2005 Hvor i danmark skal du bestille de delene hæn??Er det hos koed??Isåfall er det glassfibersett som trenger tilpassing.Har bestilt deler der før jeg.Allt som ble bestilt kom Vurdere og bestille meg den m-tech2 pakken jeg og. Hvor mye måtte du betale i frakt?
DaggEn Skrevet Mai 2, 2005 Skrevet Mai 2, 2005 hvis du reiser til danmark selv for å hente deler så kan du ta med deg til en verdi av 6000 uten å betale noe ekstra.. hvis du får det tilsendt må du momse det... Ja men husk at den danske momsen også er på 25% og den betaler du ikke viss du får det sendt til norge pga at da betaler du bare den norske momsen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå