Bebis Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Jeg fikk pakke i posten i dag fra USA og det var et sett med Angeleyes som jeg ikke har bestilt. Hehe.. Så tenkte jaja jeg får vel selge de.. Det følger med bruksanvisning.. GI BUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Hvilke typer ringer er det? LED? CCFL? Om det er CCFL, kan jeg kjøpe dem av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 Det ser desverre ut som det er led's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 De er dårlige Har du betalt for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Hørtes merkverdig ut dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Hørtes merkverdig ut dette Agree... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Hvis du har kjøpt dem, så har du sikkert prisen på dem også. Da synes jeg at du burde vise hen til prisen og hvordan type det er (Led, eller CCFL..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 Jeg har ikke kjøpt dem.. Fikk dem sammen med en annen noen andre ting jeg hadde bestilt.. De er vertfall solgt til en på jobben får 350,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Samme som jeg har dette, drit fornøyd med de. Kult å ha noe som INGEN andre her i området har! Og jeg fikk de med i en annen pakke, for kr 136,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Samme som jeg har dette, drit fornøyd med de. Kult å ha noe som INGEN andre her i området har! De lyser en god del dårligere enn CCFL ringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå