bimmerdude Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 kan bli veldig dyrt vist ikke ja. jeg tok meg bare en prat med biltilsynet og de var positive dem var bare og få mw forhandlern til og bekrefte att alt var bytta. Problemet er jo å få ett BMW verksted til å få dette bekreftet da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 neh. hake jeg hørt noe om. alle jeg har snakket med vil d vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Da blir det M3 på meg også en gang. Til ca halvparten av prisen av det en 328i koster Hvordan er det egentlig med delene som er brukt! Skal de ha noe papirer på hvor de kommer fra? Skal vel egentlig betale moms på delebilen noe jeg helst vil slippe. De ser ikke etter kvitteringer på noe slikt vel? På Biltilsynet mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Skal du slippe moms må du smugle bilen inn i landet. Gøy å bli tatt for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 æssa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå