BMW_JP Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 men når jeg tok av dekselet på frontlykten så fikk jeg ikke av den splinten, eller fjæra som holder på plass selve støpselet som pæra er skrudd fast i. Hvordan får jeg ut denne da? Instruksjons boka sier ikke så mye "Ta av fjæra" ja, åssen tar jeg av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 den er da bare å klemme sammen... sitter en "løkke" i hver ende av klipset, som er hektet innpå et feste, en til hver....blei litt dårlig forklart det her, men skal ihvertfall ikke være noe problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Gått å lagt seg kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 skikkelig langtur. he he er nåkk bare og klemme sammen den siden med løkker på ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå