BMW_JP Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 men når jeg tok av dekselet på frontlykten så fikk jeg ikke av den splinten, eller fjæra som holder på plass selve støpselet som pæra er skrudd fast i. Hvordan får jeg ut denne da? Instruksjons boka sier ikke så mye "Ta av fjæra" ja, åssen tar jeg av den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riefarn Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 den er da bare å klemme sammen... sitter en "løkke" i hver ende av klipset, som er hektet innpå et feste, en til hver....blei litt dårlig forklart det her, men skal ihvertfall ikke være noe problem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Gått å lagt seg kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 skikkelig langtur. he he er nåkk bare og klemme sammen den siden med løkker på ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts