Kjell Rune Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 de må vær pokkern så hissige ass. 2 liter på 192hk. d er sayco d. he he. samme som cosworth har med turbo nesten. he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Bortsett fra felgene så likte jeg m3'en veldig godt. Men jeg ville undersøkt historikken før jeg kjøpte den. Det må da være en grunn til at den er omlakert..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Syns bilen SÅ bra ut, men historien er viktig i denne sammenhengen. Jeg hadde aldri kjøpt meg en M3 uten dokumentert historie. Men som sagt, bilen var ikke vond for øyet kan du si Jeg likte ikke felgene og baklyktene jeg heller, men det er jo igrunnen en smal sak å fikse da. Interiøret er jo ike no problem da, hvis du absolutt MÅ ha skinn så finns jo det til salgs hele tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 skjønner ikke hvorfor "alle" skal ha skinn i en M3. M3 er jo en bil som skal brukes litt, og med skinnseter, så sklir du jo frem og tilbake i setet. du sitter mye bedre i vanlige stoffseter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 skjønner ikke hvorfor "alle" skal ha skinn i en M3. M3 er jo en bil som skal brukes litt, og med skinnseter, så sklir du jo frem og tilbake i setet. du sitter mye bedre i vanlige stoffseter. Jeg har skinnseter i min, og det hjalp utrolig mye å pusse de! Da ble de ikke så glatte som de var da de var litt "tørrere".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 29, 2005 Forfatter Share Skrevet April 29, 2005 MÅ ikke ha skinn..men jeg syns rett og slett at E30 stoffinteriør er Stygt rutete seter som ser ut som en lenestol fra 70-tallet liksom.. ikke fått noe svar på mail fra dude`n heller så er sikkert noe tull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå