Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Jeg tok meg friheten til og legge ett merke på sideruten på m5én ista jeg. bar si fra vist jeg skal fjerne d gunnar. ble ganske bra da. synd jeg har utrolig dårlig kamera da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Coolt! Hadde vært fett med en logo også da, med tanke på de fremtidige merkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 ja d hadde d sikkert vært. men snart er d første mai tref og da måtte jeg ha på merke vett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 sånn vil jeg og ha! er det klistra på innsiden,eller utsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 dette er klistra på utsiden pga att jeg klemte og si jeg villa ha dem speilvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Tanken er vel å få laget opp noe, men først må navnebyttet komme på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 ja men slikt hakje jeg tid til og vente på. he he. stressa vett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Går det ikke an å få igang en ordentlig "navnbytte-post\kampanie"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Gunnar har jo allerede sagt at han har sendt inn registreringen for nytt domene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 hørte rykter om d ja. da får jeg jo god grunn til og bytte merker også da. he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Skal du til Skien natt til 1 Kjell-Rune? Du har fått svar på pm forresten. Og hvor er galleriene det snakkes om i ny og ned, hvordan kommer jeg til ditt f. eks. Kjell Rune? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 d står brukergalleri på venstre side. og jeg skal ikke til skien nei. skal til ålesund jeg. he he. va skulle jeg i skien egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73478 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 litt langt og dra fra molde liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Hehe ja, huska ikke hvor du var fra... Nå skjønte jeg det galleri greine. Rå den M5'n din da! Litt dårlige bilder men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå